Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du klickar på " Svara på detta" om du vill svara på ett särskillt inlägg, då står det högst upp till höger vilken användare du svarar..
Om du tittar högst upp till höger på mitt inlägg nu så står det : Svar på Sv: Dobermann av Casper
Om du vill ha med texten som använderen skrev så klickar du på "Citat svar"
Om du bara svarar allmänt så skiver du ( Knapplån )
Nehepp, men det är ju mitt problem.
Ramlade över den rasen jag kommer att välja trots att ett av mina stora "prion" går bort (lös hund när jag rider). Så nu är jag nöjd.
Tack för all hjälp allihopa!!
Klart det är mitt problem om jag väljer hunden...menade mer att det är mitt val. Äh spelar ingen roll.
Även om det nu inte är en godkänd ras så kommer det bli en American Bulldog.
Givetvis ska jag träffa ett antal hundar av denna ras innan jag är helt 100. Och läsa på om rasen, men just nu känns det väldigt bra med den rasen.
Det lär dock dröja för pengarna att köpa hund för har jag inte just nu, men den som vänta på något gott. (väntar alltid för länge )
De är inte godkända av SKK, räknas därför inte som en ras i Sverige. Detta kan jag se medföra en del problem, till exempel att de kan blanda in lite vad de vill...
Sen har jag för mig att HD-statistiken inte är så lovande, precis som på många andra stora dogar. Kan du hitta någon form av MH-status är det ett plus, men jag tvivlar på det.
//E