Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På deras FB sida kan man läsa detta:
Varför är det så viktigt då att vara anonym på fb pga hotbilden, men en snabbgoogling ger möjligheten att få reda på vilka de är?
Aha så om min 2-åring skadar sig i hagen nu så är det illa eftersom jag funderar på att starta henne i distans och/eller dressyr? Kan jag skylla hålväggarna på det också?
kanske for att folk inte ska kanna till bla. arbetet som... *trumvirvel* larare pa naturbruk?
Vilket ju indirekt ar ett stod for bla. kottproduktion samt tavlan med djur?
Jag menar, som f.d. naturbruks elev sa vagar jag pasta att all utbildning dar ar riktat till tavlings forberedelser eller utbildning inom kottproduktion. Undrar hur det gar ihop...
Söta rara
tror jag ska gråta en skvätt
Och inte blev det bättre i den tråden, när DRH skulle hänvisa till en lista med hästar som dött av kvävning...
Länk
Pinsamt är ordet!
om det nu inte, mot formodan, finns 2 stycken manniskor med samma utbildning...
Men hur mycket dubbelmoral är det där då ?
Det kan mycket väl stämma att de inom organisationen har små medel att röra sig med. Jag har inte insyn i organisationens ekonomi så pengarna behöver inte nödvändigtvis satsas på dessa delar av verksamheten (eller verksamheten alls).
Vilket i sig ar intressant, for arligt talat, hade jag haft sadana asikter/sadan tro sa hade jag nog faktiskt inte klarat av att arbeta inom det omradet. Inte bara pga mina personliga varderingar, utan pga hur det skulle kunna paverka de mal organisationen arbetar mot. For mig gar inte situationen ihop -alls-.
Arligt talat sa skulle jag respektera DRH som grupp mycket mer OM de faktiskt var aktiva, forsokte visa HUR man kan ga tillvaga pa ett annat satt i praktiken.. och var dar ute och gnuggade track-grus ur ogonen, spolade hastar, kollade pulser, ja du vet...