Djupt berörd

Sv: Djupt berörd

Jag har läst den förut och den är verkligen vacker, hemsk och tänkvärd. Man får hoppas att någon som läser det inser hur viktigt det är att tänka igenom sitt valpköp båda en och flera gånger.

Det är så fint skrivet.
Ler igenkännande på vissa saker och gråter i slutet, delvis med den förra hunden i tankarna.

Läste den för ett tag sen, precis när min älskade hamster gått vidare :cry:

Kan ju säga att du inte är ensam :(

Tårarna var inte långt borta! fick hålla dom inne, annars hade nog min sambo börjat undra vad jag sysslade med..

Åh fasen också!
Nu kan inte jag sluta gråta...
Känns lite bättre när jag tittar mig omkring och ser att tre av mina vovvar har omringat mig i soffan och den fjärde ligger nedanför på golvet:love:

Men usch. Inte vad jag behövde såhär mitt på dagen... och gamling som ska dö mitt i alltihop också. Snyft.

*kl*

Åhh gråter floder! :( och min lilla skrutt ligger vid mina fötter och tittar fundersamt på mig. Så underbart att hundar förstår! Och då gråter man ju ännu mer. Men åhh vad sorgligt!

Skummade igenom texten lite snabbt men pallade inte att läsa ordentligt; jag börjar alltid stor gråta när det gäller sånt här... :(

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 846
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 044
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 242
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 757
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka