Distansritten i kristinehamn den 31 maj

J

jessi_travare

är det inte någon som är sugen på att vara med som funktionär på distanritten i krhamn den 31? min familj är ny inom distans min mamma har ridit några prova på ritter och tycker det är jättekul :) alla är så trevliga, men alltid bra att vara med som funktionär om man vill lära sig hur det går till och sådant. ska själv vara med som funktionär. det bli nog jätte kul :love:

Sv: Distansritten i kristinehamn den 31 maj

Jag ska vara med ! :)

Är det inte den som kallas "A9"- ritten?

För då kommer jag att dyka upp som slav/groom/medhjälpare/varaivägenperson :D

Är det inte den som kallas "A9"- ritten?

För då kommer jag att dyka upp som slav/groom/medhjälpare/varaivägenperson :D

jo det är den somk llas det :) haha va kul. det är många "medhjälpare" ;)

jag ska nog dit och kolla lite. :) Ska börja distans så ska bli kul att kolla så jag fattar lite mer. :)

jag ska nog dit och kolla lite. :) Ska börja distans så ska bli kul att kolla så jag fattar lite mer. :)

Hör gärna av dig så kan vi peta in dig på några enkla funktionärsuppgifter en halv- (eller hel-) dag om du vill.

Det behövs alltid funktionärer och det är ett kanonbra sätt att lära känna folk på. Du hittar namn att höra av dig till på "Distans i Värmland"-hemsidan. Eller hör av dig till mig.
Hoppas vi syns! ;) Det behövs folk på torsdag, fredag och lördag!
/Anne

Så, lite uppdatering från dagen...
Alla i 12 mils klassen är godkända i förbesiktningen och vi ser fram emot starten kl 06.00.

Hoppas att jag imorn ska hinna surfa in och uppdatera er lite om hur det går i tävlingen...
Om någon är sugen så går det att ringa mig i sekretariatet och få uppdateringar kontinuerligt ;)

*KL*

Godmorgon alla glada! :D
Sitter och väntar på att bli hämtad... Snart rullar vi iväg, och vi ses borta i Värmland!
:bump: Guuu´va´skoj de´ska bli! :bump:

Det gick inte så bra att lägga in uppdateringar från mobilen tyvärr...men om en liten stund så finns resultatet publicerade :)

Tackar alla inblandade för en trevlig dag!

*KL*

Då har man precis hunnit landa hemma! Tack för en kanondag, med sköna funktionärer och glada medtävlande!

Ekipaget som jag var med och groomade klarade sin första 8 - milare med godkänt resultat! :banana::bump: *Lite stolt dåra* :D

Bilder kommer att laddas upp på maddislarsson.bilddagboken.se och dagens datum...

Stort tack till arrangörerna!
Välarrangerat som vanligt. Lite mycket kartläsning de två första slingorna, men annars var allt jättebra.
Ett extra tack till familjen Söderström, som inte bara inhyste William, utan tog in mig och Johan också.
Hoppas vi ses igen nästa år!

Vill också tacka arrangörerna och alla goa och glada funktionärer för en härlig tävlingsdag.

/Ida

Nu har jag hunnit lagt ut alla ryttarrapporterna också :)
Lägger inte ut länkarna men ni hittar dom på samma sida som resultaten....

Kommer det några bilder oxå? Hade ju själv ingen möjlighet att ta några kort under dagen...

*knapplån*

Nu har jag äntligen efter flytt och jobb fått tummen ur och laddat upp fotona jag tog på A9ritten...
Ni hittar dom HÄR

Tack så mkt ^^, Superfina bilder :D

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 876
Senast: lizzie
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 398
Senast: Migo
·
Övr. Barn Min äldsta dotter är nyligen fyllda åtta år. Hon har alltid varit en ganska orolig själ. Kolik som bebis, sov (sover) dåligt, vaknade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
22 581
Senast: Zewz
·
Ridning börjar känna att det är kört att hitta en bra medryttare. Har en häst som jag tävlar och tränat i dressyr. Då jag har både jobb och...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
12 458
Senast: Emine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V