Digitalkamera

O

oasen

Jag har nu haft min Minolta Dimage F200 ett tag. Men jag tycker inte den känns riktigt rätt... Jag har funderat på att sälja den och kanske införskaffa en Olympus http://www.cyberphoto.se/olympus/m400.jpg Det jag undrar är om jag i sånafall gör ett "nerköp" eller om den är bättre?

Jag har Olympus-kameran och är väldigt nöjd med den. Om den är bättre eller sämre än Minoltan vet jag inte, däremot har Olympus fått väldigt mycket bra recensioner på många håll!

Jo det är därför jag är sugen på den, + att den har den modellen som jag vill att en kamera ska ha :)
Jag får fortsätta jämföra och fundera.

När jag var och titta på digitalkamera så rekomenderade försäljaren inte olympus, dock kommer jag inte riktigt ihåg vad han sa.
Sedan hur den är jämfört med din kamera har jag ingen aning om.

Mitt köp blev en Panasonic DMC-LC33.

Valet stod då mellan Panasonic, Cannon och så hade jag lite funderingar kring Olympus.
Men fick hör av försäljaren att Panasonic var bäst i de flest testerna och att Cannon sålde på sitt märke.

Själv är jag mkt nöjd med mitt köp.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 182
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 283
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 177
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 445
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar