Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De ska väl hoppa en bana på egen hand?Jag har inte sett programmet men o. Kommentaren "bara 2 veckor att lära sig" så kan jag meddela att jag jobbar på turridning och lär folk 'varje dag' att rida, folk som aldrig suttit på en häst förut.
2 timmar tar vår tur och 9 av 10 av de som aldrig ridit förut behärskar att styra, mana på, stanna mm sina hästar i skritt och trav samt lättridning. Vi stannar dessutom på stranden i ca 40 min av dessa 2h och rider barbacka i havet. Även det klarar alla förutom att vissa karlar får ont i bollarna. "Bareback riding is a female sport"
Beror ju på vilken nivå man vill uppnå på 2 veckor men att lära sig behärska en snäll och välutbildad häst så man kan följa med sin dotter ut och rida nån gång ibland ska väl inte va så svårt?
Fast det där kallar jag att "åka med". Att kunna mana på och stanna hästen är inte att rida. Inte i mina ögon.Jag har inte sett programmet men o. Kommentaren "bara 2 veckor att lära sig" så kan jag meddela att jag jobbar på turridning och lär folk 'varje dag' att rida, folk som aldrig suttit på en häst förut.
2 timmar tar vår tur och 9 av 10 av de som aldrig ridit förut behärskar att styra, mana på, stanna mm sina hästar i skritt och trav samt lättridning. Vi stannar dessutom på stranden i ca 40 min av dessa 2h och rider barbacka i havet. Även det klarar alla förutom att vissa karlar får ont i bollarna. "Bareback riding is a female sport"
Beror ju på vilken nivå man vill uppnå på 2 veckor men att lära sig behärska en snäll och välutbildad häst så man kan följa med sin dotter ut och rida nån gång ibland ska väl inte va så svårt?
De ska väl hoppa en bana på egen hand?
Jag har svårt att se att det är att rida, ja. För mig är det fortfarande att åka med.
Lågt, hoppas jag. Men ändå något helt annat än att rida på led.På vilken nivå då?
Det är väl bara snäppet svårare att åka med på en liten hinderbana?Jag har svårt att se att det är att rida, ja. För mig är det fortfarande att åka med.
Inte om man kan rida hästen självständigt, men att följa med en skolad turhäst som vet att den ska gå efter sin kompis - ja.
I princip, ja.Det är väl bara snäppet svårare att åka med på en liten hinderbana?
Jag tycker det var ett bra pris!Det här att priset är en häst, är inte det lite tveksamt? Man fick ju sluta med lotterihästen på Gbg Horse Show.
Det här att priset är en häst, är inte det lite tveksamt? Man fick ju sluta med lotterihästen på Gbg Horse Show.
Lågt, hoppas jag. Men ändå något helt annat än att rida på led.