Jag fick inte med om Lobelia i förra inlägget, Lobelia gör mig alltid väldigt misstänksam, hon kan lura mig fullständigt som ulv, det har hänt förr och kommer antagligen att hända igen. Men gör hon det den här leken? Dessutom var det väl du som skrev:
Eller missar jag något hon skrev i början? Jag känner att jag har väldigt dålig koll trots att det är så få inlägg...
Det var en episod mellan henne och mig där hon hade flera fel om vem som röstat på vem. Jag fick det som sagt att hålla henne lite åt det godare hållet - men jag har funderat ett varv till idag och det kanske helt enkelt är en dimridå. Jag vet inte
Jag tänker i allafall rösta nu. Familijen är på intågande och vi ska äta middag - jag har ju gjort det kanske klart var jag står idag och ingenting har kommit in som jag hoppats på - det hade kunnat ändra min ståndpunkt, men just nu så blir det såhär
cirkus röstar på gabby_ossi
för jag tror att hennes röst i DL1 på Koppen var en alibi-röst, inte minst med avseende på bristen på reaktion hos Koppen i fråga. Dessutom så blev jag misstänksam över hennes tanke om att det var omöjligt att både jag och Ferrari är goda - bara en ulv skulle säga så - tror jag.