Den stora OS-tråden 2024

Gabby_Ossi

Trådstartare
Nu är det bara 4 dagar tills de första tävlingarna smyger igång, 6 dagar tills den officiella invigningen 🎉

Har ni börjat OS-peppen? Vilka grenar ser ni mest fram emot?
Hur många medaljer blir det för Sverige? Vilka får bära flaggan?
Är det tom någon från Buke som kommer att se något på plats?
 
Jag kommer försöka följa ridsporten och Simone Biles så gott det går. Har sett lite på hennes Netflix -dokumentär så det hade varit lite spännande att se hur det går för henne.

Sen tänkte jag försöka se om det finns någon sport jag inte kan så mycket om och följa den.
 
Skaffade max för att kunna se, får se vad jag hinner se. Handboll, friidrott, ridsport bla annat vill jag gärna se.
 
Om man vill se OS på datorn fungerar det. Förra OS försökte jag streama discovery+ och det gick inte. Tydligen måste man lägga till max sport för 260 kr?+ 89 kr basutbud?
 
Jag kommer se så mycket jag kan av ridsporten och damfotbollen. Friidrott när svenskarna är med. Simone Biles kommer jag också försöka se när jag kan. Familjen följer handboll så kommer säkert se Sveriges matcher där också. Gissar att TVn kommer vara igång de flesta dagarna så är det någon svensk igång kommer jag säkert kolla. 😅
Beachvolleykillarna och Truls i bordtennis kommer jag nog hålla koll på tiderna för också. Och säkert någon segling om någon där ligger på medaljchans.
 
Om man vill se OS på datorn fungerar det. Förra OS försökte jag streama discovery+ och det gick inte. Tydligen måste man lägga till max sport för 260 kr?+ 89 kr basutbud?
Vad jag förstod det som så skulle man inte behöva lägga till sport för OS?
 
Screenshot_20240720-174942.png
 
Ska kolla på ridning iallafall fälttävlan och hoppning och friidrott så mycket jag hinner. Sen blir det nog även en del andra sändningar som jag kommer att följa. Några sändningar borde man väl kunna se gratis eller måste man betala oavsett hur mycket eller lite man planerar att se?
 
Ska kolla på ridning iallafall fälttävlan och hoppning och friidrott så mycket jag hinner. Sen blir det nog även en del andra sändningar som jag kommer att följa. Några sändningar borde man väl kunna se gratis eller måste man betala oavsett hur mycket eller lite man planerar att se?

Tyvärr tror jag man får betala, om man inte har kanal 5 som vissa visas på. Frågan är dock vilka sporter. Just ridsporten, möjligtvis hoppning, är nog inte särskilt prioriterat.
 
Tyvärr tror jag man får betala, om man inte har kanal 5 som vissa visas på. Frågan är dock vilka sporter. Just ridsporten, möjligtvis hoppning, är nog inte särskilt prioriterat.

Okej jo kanal 5 har vi ska kolla vad som går där då innan jag eventuellt köper något abonnemang. Kom på att jag kanske har studentrabatt har mecenatkort nu för jag pluggar sommarkurs.
 
Äsch, jag kollar aldrig på tv så har inget abonnemang. Så det blir bara stream. Som inte fungerade senaste OS.
 

Liknande trådar

  • Låst
Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
60 61 62
Svar
1 227
· Visningar
86 089
Senast: lizan
·
Fritid För att inte spamma sönder VGV-tråden med snack om OS får vi hålla oss till en egen tråd. För jag är väl knappast den enda som kommer...
33 34 35
Svar
699
· Visningar
24 578
Senast: Rosett
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
73 582
Senast: Jeps
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 050
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tatueringar i arbetslivet
Tillbaka
Upp