Tror inte de hann med typDe kunde ju inte ens säga vilka som tände elden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror inte de hann med typDe kunde ju inte ens säga vilka som tände elden.
Jag tittar lite i efterhand eftersom jag var på en spelning. Just nu håller en man tal på franska, och feministen i mig tycker att det skaver när en kvinna håller i paraplyet över honom
Så skönt med paraplyet, inte resten!För att vara rättvis så var det en man som höll paraplyet över nästa man. Det som skaver är att alla som höll tal var medelålders/äldre vita män. Så man vet var makten finns.
Haha jag satt och skrattade gott över rörelsemönstret jagHäftig robothäst!
Han är Tommy Åström. Jag tror att hon som kommenterar var nån utrikeskorre som är stationerad i Paris.
Hon satt väl i studion? I början presenterade de en utrikeskorre som skulle prata just om historiken kring det som syntes och togs upp i invigningen, byggnader, koppling till alla personer genom fransk historia osv, allt franskt och typiskt Paris. Minns inte hennes namn nu dock.Var det inte Johanna Frändén?
Torsdag! Jag skrev ihop en liten lathund för eget syfte som sammanfattar dagar & tider för den ridsport jag vill se:
Allt är baserat på länken längst ner i den här artikeln: https://www.tidningenridsport.se/sa-kan-du-folja-os-i-paris/#:~:text=OS i Paris.-,Hela tidsprogrammet,-för ridsporten i
- Sön 28 juli 10:30-15:00: Fälttävlan - terräng
- Mån 29 juli 11-13.30 + 15-16: Fälttävlan - hoppning
- Tor 1 aug 11-14: Hoppning - kvaltävling för lag
- Fre 2 aug 14-16: Hoppning - lagfinal
- Mån 5 aug 14-18: Hoppning, individuellt kval
- Ti 6 aug 10-12: Hoppning, individuell final
P.S: Lova att inte lyncha mig om det är fel någonstans, don't shoot the messenger osv...
Hon satt väl i studion? I början presenterade de en utrikeskorre som skulle prata just om historiken kring det som syntes och togs upp i invigningen, byggnader, koppling till alla personer genom fransk historia osv, allt franskt och typiskt Paris. Minns inte hennes namn nu dock.
Det ser så ut. Jag kan se invigningen igen och damernas handboll. Även massa fotboll och rugby som varit.Ni som kör discovery max (?) går det att se sändningar i efterhand? Annars känns det inte värt att betala för...
Det står att man ska kunna se live och i efterhand på Max när jag googlade.Ni som kör discovery max (?) går det att se sändningar i efterhand? Annars känns det inte värt att betala för...
Det ser så ut. Jag kan se invigningen igen och damernas handboll. Även massa fotboll och rugby som varit.
Merci! Är på resande fot och vet inte hur illamående jag blir av att kolla på mobil/dator i bilenDet står att man ska kunna se live och i efterhand på Max när jag googlade.