Den som gapar efter mycket... *bilder*

Sv: Den som gapar efter mycket... *bilder*

JRT'na här hemma är 14 år respektive 5 månader, så de nöjer sig med ben av standardmodell ;)
Valpen fick dock låna stooora benet ett tag iår.
Först var han livrädd för det, efter ett tag låg han och slickade nöjt på det

Dom där benen finns hyfsat billigt på Granngården ifall någon undrar.
Men köp inte ett sådant och julhandla efteråt - det är inte kul att dela bil med ett dylikt ben.

Nej de stinker något förskräckligt.

Behöver jag säga att jag blev måttligt glad när mina föräldrar gett min hund tillåtelse att ligga i sängen med det...

har det gått SÅ pass lång tid?! det känns som om det inte var alls länge sen du fick hem sötnosen ju!

Japp, hon blev 16 månader förra veckan!
Tiden går för fort ibland!

Den är 90 centimeter.
På tok för litet för mig och hunden när vi sover hos föräldrarna mao :D

Hehe. Jag delade 90cm med två golden och två katter. :D Men när PVn dök upp på plan fick jag erkänna mig slagen och släpa fram den andra madrassen.:angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 694
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 266
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 052
Senast: Mabuse
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Många här har nog läst mina oändliga inlägg om min vikt, och jag har nu haft kontakt med en dietist och tänkte uppdatera lite i en...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 754
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka