Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Trevligt med släktingar Han ska ha fått sina föräldrars goda temperament.
Nu letar jag bra lösdrift där han kan leka med jämnåriga i vinter. Hemma har grannen bara några medelålders ston, och de vill nog inte alls ställa upp och busa med "slynglar som inte är torra bakom örat"
Hon är fröken "det här var kul, vad ska vi göra nu?"
det är jättespännande. han är E: Aslan 255, U: Rohirrim 3461 och troligtvis min nya träningskompis, lyckopiller, vän. barnen får kanske borsta honom om de varit snälla
Men vad är det jag hör? Du har alltså TVÅ fölisar hemma - och inga bilder till oss andra?
Tack
Aslan är jättevacker, såg ett filmklipp på Youtube, där han visar upp sig i hagen. Vilket steg!
Imorgon flyttar Atom till till oss. tar lite kort då
Det är normalt flockbeteende, det brukar lugna sig efter en vecka ungefär. Det hjälper inte att flytta honom, då kommer de nya att bete sig precis likadant. Bara jobbigare för honom.
När Grålle kom in i min flock tog det en vecka innan han fick vara med Hampus och Ricky och en månad innan Ariel lät honom äta ur samma hösilagehög. Men han mådde inte dåligt, han var nöjd av att se de andra hästarna. Det är vi människor som lägger in en massa värderingar i normalt hästbeteende.