Det kanske är en brakfisGiraffbebisar är en frukt som inte finns
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kanske är en brakfisGiraffbebisar är en frukt som inte finns
Giraffer idisslar väl? Blir det inte mindre skit då?Verkligen! Såg mockning med grep igår inne hos April. Jäklar vad mycket rent spån han slängde ut. Han stack ner grepen djupt i ströt, skakade symbolikst på den och kastade ut en-två skitar och ett 3-4 cm tjockt spånlager som täckte hela grepen.
För övrigt tycker jag giraffer verkar skita rätt lite, eller så skiter hästar mycket
Och om de nu verkligen finns - hur sjutton skulle de kunna para sig? Rent praktiskt får jag inte ihop detTror ni på att det finns giraffer? Jag har aldrig sett nån. Djur som är flera meter höga, ni hör väl hur orimligt det låter. Det är en bluff alltihop.
Och om de nu verkligen finns - hur sjutton skulle de kunna para sig? Rent praktiskt får jag inte ihop det.
[/QUOTE
] Det är förmodligen mer vingligt än sensuellt.
Sa de VILKEN helg?Det är ju typ en månad sen nu de hävdade att kalven kommer innan helgen!
Dräktig är hon. Hon sätter iallafall juver. Vad jag förstått har de räknat sedan sista parningen de såg så tiden är inte så bra specificerad. Om man tittar på de foton på juvret som de lägger upp så närmar det sig nu men om jag utgår från häst så skulle jag vilja ha spenarna lite mer välfyllda innan kalvningen. (Och bara för att jag säger så kalvar hon väl om en timme )Alltså, hur mycket tålamod behöver man? Och nu börjar jag undra om de faktiskt har koll? Vet de när hon parades och vet de när hon är beräknad att kalva. Det är ju typ en månad sen nu de hävdade att kalven kommer innan helgen! Den är ju inte här! Är hon ens dräktig?? Har de ingen som helst koll?
Så det kan gåSjysst. Tack. Försökte i det längsta låta bli, men nej då, Nu har jag också torskat dit...... Så här sitter jag framför giraffmagen...
Fascinerande, man ser verkligen när ungen sparkar, hela magen hoppar!! Tror jag det iofs, med de långa benen...
Jaa...Så det kan gå
Jag tittar och tittar på den där förhållandevis lilla magen och undar hur det kan få plats en stor giraffunge i den.