Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu står hon ju bara och tittar igen .Något verkar ju helt klart vara i görningen!!!
Nu står hon ju bara och tittar igen .
Nä alltså hon bara står där.Vafaaaaan??? Trodde kvällen skulle vara räddad!? Hade till och med hällt upp ett glas vin
Verkar bara lämna en hink med kraftfoder(?) och mocka lite, ingen rolig personal alltså som ger oss hopp om att det är på g.En personal inne nu, en tjej attans jag vill ju se Prebens tvillingsjäl ju Missat helt
De hade behövt ta hjälp av en hästtjej?Om man tittar tillbaka till för ungefär 2 timmar och 40 minuter sedan så är det 7 pers (tror jag) som 'mockar' (läs sopar ut allt) i Olivers box. Jag tycker deras mockning verkar rätt dyr med tanke på hur mycket rent fint strö de bara kastar bort.
Verkligen! Såg mockning med grep igår inne hos April. Jäklar vad mycket rent spån han slängde ut. Han stack ner grepen djupt i ströt, skakade symbolikst på den och kastade ut en-två skitar och ett 3-4 cm tjockt spånlager som täckte hela grepen.De hade behövt ta hjälp av en hästtjej?