Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eh ja, eller vad vill du/ni veta?
Får de reklam/sponsorintäkter eller något för hur många som tittar? Måste iväg nu men funderar på att lämna feeden igång ifall det är bra för dem...?
Jag tror inte de tjänar på att man är inne på sidan, det finns ju en knapp till en sida där man kan donera pengar.Åh nej, det har jag inte tänkt på. Jag vill tvärtom absolut inte göra något som djurparker tjänar på. För visst är detta också en djurpark?
Det var lite funderingar på hur den här giraffen har det, om det är god djurhållning?Eh ja, eller vad vill du/ni veta?
Och sedan var det lite funderingar kring att hon inte verkar få gå ut, och något om storleken på hagarna.Men jag är lite orolig för djurhållningen. Nu vet jag inte mycket om giraffer, men bör de stå ensamma i box sådär?
På tal om roliga djur så gillar jag tapir.
Någon som vet om det filmas någon tapir någonstans?
ooh, jag har precis hittat hit! Ser hon inte väldigt orolig ut?
Jaa, så något sånt skutt nyss. Varje gång hon ska bajs tänker jag JAA NUU! Men icke. Dock tycker jag hon har bajsat mycket? Kan det vara värkar som trycker på?Jo, det tycker jag också. Och spola tillbaka ungefär 28 min från nu så får du se magen skutta omkring som bara den... Har hänt flera gånger när jag kikat, har jag inte sett förut.
Jaa, så något sånt skutt nyss. Varje gång hon ska bajs tänker jag JAA NUU! Men icke. Dock tycker jag hon har bajsat mycket? Kan det vara värkar som trycker på?
Jag med!Det är min gissning i alla fall. Och jag har stenkoll på giraffer.
Det var lite funderingar på hur den här giraffen har det, om det är god djurhållning?
Började här tror jag
Och sedan var det lite funderingar kring att hon inte verkar få gå ut, och något om storleken på hagarna.
Men allmänt gärna. Hur berikar man en giraff, vad behöver de för att må bra, giraffen på kameran, lever hon ett bra giraffliv? Typ allt alltså.
Av någon underlig anledning finner jag mannen fett sexig. Är det allt snack om avkommor och den biologiska klockan eller har jag helt enkelt bara fått för mycket vårsol på mig idag?Nu är det mockning