Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ikväll fick jag och Humla sällskap av Ebba och @Sleepan på klubben Vi tränade hopp, minislalom och tunnel.
Humla klarade en längre tunnel idag
Kan nog tala för både mig och Sleepan när jag säger att hundarna dock inte greppat slalom-konceptet än
I helgen debuterade jag och den här gölliga elitskydd, det slutade med certpoäng på 648,5 och en 4:e plats !
Visa bifogad fil 36316
Riktigt nöjd med vår debut, och riktigt stolt över att vi gått från appellklass till certpoäng elitklass på mindre än 5 månader ✌❤!
Tävlat i Heelwork-to-music idag och vi fick två uppflyttningsresultat, så nu har vi sammanlagt tre och hunden har titeln HtM1!
GRATTIS till er bådaI helgen debuterade jag och den här gölliga elitskydd, det slutade med certpoäng på 648,5 och en 4:e plats !
Visa bifogad fil 36316
Riktigt nöjd med vår debut, och riktigt stolt över att vi gått från appellklass till certpoäng elitklass på mindre än 5 månader ✌❤!
Grattis!Tävlat i Heelwork-to-music idag och vi fick två uppflyttningsresultat, så nu har vi sammanlagt tre och hunden har titeln HtM1!
Hopplöst korta tycker jag nog inte, då hade de varit lagom till mig... Jag tycker nog att de är rätt normala, dvs 3 cm för långa till mig, som de flesta jackor. Det är en bra jacka.Hösten gör sig påmind med regn och rusk och jag har fortfarande inte hittat någon bra höstjacka som har allt jag önskar... Gillar Pinewoods dog sport men ärmarna verkar enligt måttabellen vara hopplöst korta och de verkar inte vara intresserade av att svara på något av mina mejl jag skickat dem...
Enligt deras tabell så är en herrjacka i storlek M mellan 64 och 66 cm lång i ärmarna vilket motsvarar den genomsnittliga längden för de flesta normalmåttade damjackorna.Hopplöst korta tycker jag nog inte, då hade de varit lagom till mig... Jag tycker nog att de är rätt normala, dvs 3 cm för långa till mig, som de flesta jackor. Det är en bra jacka.
Jag skulle vara så tacksam om det vore problemet med min gammeltik Här övervakas måltiderna (som ändå tar slut på 5 sekunder för alla doggsen) och tanten får så lite och mager mat - men hon vägrar släppa sin övervikt. Jag har mer eller mindre gett uppFattade inte hur Rollo kunde vara så här fet! Visar sig att Floki ger honom minst en måltid extra av högenergifoder per dag och han äter bantningsfoder ifrån vet för att han lägger på sig så extremt. Nu är han sur och skäller på mig pga hunger då jag övervakar måltiderna.
Visa bifogad fil 36430
Jag skulle vara så tacksam om det vore problemet med min gammeltik Här övervakas måltiderna (som ändå tar slut på 5 sekunder för alla doggsen) och tanten får så lite och mager mat - men hon vägrar släppa sin övervikt. Jag har mer eller mindre gett upp