Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Älskling det vore bra om vi köpte en hund till så de kan leka med varandra" Något säger mig att maken inte kommer gå med på det.Haha Nä då är de inte jätteroliga... Det är då det är bra att ha ett gäng till - bara släppa ihop så får de rusa av sig
I know the feeling"Det är roligt att ha hund, det är roligt att träna hund " påminner mig själv bara lite, jag besparar er fotot på mig när jag kom hem efter kvällens cykling, himmeln öppnade sig när vi var 2 km hemifrån.
Jäklar vad blöt jag var, Ville var dock nöjd! Jag hoppas att jag kommer hem i tid i morgon och inget oförutsett händer så jag hinner ut i skogen en sväng på eftermiddagen.
Sådana motiveringar är ju världsbäst! (åtminstone fungerar de bra när man har vinthund )"Älskling det vore bra om vi köpte en hund till så de kan leka med varandra" Något säger mig att maken inte kommer gå med på det.
Det känns som om tiden sniglar fram just nu... På tisdag ska valparna besiktas och på torsdag hämtar vi hem valpen om allt går bra . På fredag åker jag på valläger med Nessie så maken får njuta av valp på helt egen hand över helgen.
Det blir ingen valp, hon gick inte igenom besiktningen. Inget allvarligt men en knix på svansen som gör att det inte blir aktuellt med utställning eller avel och jag känner att jag ändå vill ha möjlighet att ställa ut och överväga en kull valpar om man har en bra hund i övrigt och det skulle vara tråkigt att behöva stryka det innan man ens fått hem hunden.. Sen kan det ju alltid hända annat på vägen men men.
Lite deppigt känns det, hade ju börjat kolla på valpkurser och vilka utställningar man kanske skulle ställa på och röjt undan och förberett här hemma.
Så trist. Men, viste inte uppfödaren om knixen innan och berättade detta
Är knicken så liten lär det ju inte påverka eventuell utställningskarriär iaf.Nej, den var tydligen väldigt liten så hon hade inte märkt den.
Är knicken så liten lär det ju inte påverka eventuell utställningskarriär iaf.
Hen kanske inte vill förknippas med en hund som diskas i ringen?Ja jag vet inte det var hon som sa att det inte var aktuellt med utställning. Jag tänkte inte på det men ska erkänna att jag inte direkt kände igenom svansen på den när jag hälsade på.
Hen kanske inte vill förknippas med en hund som diskas i ringen?