På tal om hundar på diet så står Nessie alltid på diet då hon lätt lägger på sig, idag kommer jag hem och möts av överlycklig corgi som står i en hög av söndertrasade godispåsar + söndergnagd godisburk . Nedrans corven har lyckats dra ner träningsväskan på golvet och öppnat alla dragkedjor på den, inte konstigt att hon var glad.. Varför är det så svårt att få ner henne i vikt??
Det blir att dra ner på middagen ikväll!
Jag har ställt mig på kö för valp (corgi) då det inte blev nåt av den från Nessies uppfödare, ska åka och hälsa på kenneln så småningom men de verkar jätte-bra så jag hoppas på att det dyker upp en lämplig valp så småningom. Nanos uppfödare hade ju också gärna placerat en valp hos oss men då jag inte har planer att köra agility mer än för skojs skull så är jag mer suktad efter en till corgi än en till mas.
Det blir att dra ner på middagen ikväll!
Jag har ställt mig på kö för valp (corgi) då det inte blev nåt av den från Nessies uppfödare, ska åka och hälsa på kenneln så småningom men de verkar jätte-bra så jag hoppas på att det dyker upp en lämplig valp så småningom. Nanos uppfödare hade ju också gärna placerat en valp hos oss men då jag inte har planer att köra agility mer än för skojs skull så är jag mer suktad efter en till corgi än en till mas.