Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KL
Hejsan allihop! Det var längesen jag skrev här, men läser nån gång ibland :-) Jag har haft min häst William utlånad på foder sen aug 2011. Men nu har saknaden blivit för stor så jag har bestämt mig för att ta hem honom i juni, och jag längtar sååååå mycket! Ska kika på en stallplats i morgon som ligger ca 2 km från där jag bor - perfekt, gångavstånd ju! :-) Är sugen på att dra igång med distans igen när jag får hem honom, det tycker ju både jag och William är kul :-) // Ellen
Är det någon som ska delta på Riks i Norrköping??? Vore kul att veta om det är fler "Bukefalister" som ska dit.
Men vad roligt!!! Har ni tävlat mycket distans?
Riktigt snygg pojke!!
Trott: Emiro. Söt häst! Vet inte om du vet det, men din sadel ser ut att ligga i enorm bakvikt, vilket är skadligt. :-/ Det skapar punkttryck när sadeln inte ligger i balans. Därav kommer all din vikt hamna på bakre delen av sadeln på ryggen på din häst. En sadel ska fördela trycket från ryttaren, men det sker inte ifall sadeln inte ligger i balans. :-/ En tanke bara..
kl*
Längesen jag var inloggad här eller ens inne på Buke. :-) Jag och min Bells fortsätter utvecklas i stormfart. Vi har börjat hoppträna i grupp igen, efter ett uppehåll på typ 1-2 år. Går suveränt! Dressyrträningen ska vi ta upp igen så fort paddocken tillåter. Vi har även hunnit starta våran första lokala hopptävling sen 2 år tillbaka. Gick superbra!
Slänger upp en film från tävlingen:
http://minfux.blogg.se/2013/april/film-tavling.html#comment
Kramar!
nej faktiskt inte. Har varit med på två st prova på tävlingar som var på 2 mil. Men både jag och William tycker det var kul, så det skulle vara kul att testa starta i nån högre klass :-)
Jag har faktiskt också funderingar på att prova.