Nä, det är ganska sällan "jättebekvämt" är det första ord som slår en när man ser honom sova. Bruten ryggrad är en vanligare tankeSer inte så jättebekvämt ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, det är ganska sällan "jättebekvämt" är det första ord som slår en när man ser honom sova. Bruten ryggrad är en vanligare tankeSer inte så jättebekvämt ut.
Mina gick upp direkt på Acana, de borde väl ha någon sort för mer aktiva hundar också. Har ingen koll på det på bilden tyvärr.Jag behöver lite hjälp. Min syrras hund (pojkväns hund) är en eintigt mager liten schäfertik. Energisk som få och alltid uppe i varv. Hennes ämnesomsättning är inte från denna värld och han har lite problem att få upp henne i vikt. Nu frågade dem mig om hjälp. Min erfarenhet sträcker sig dock åt andra hållet, hundar slm är feta och behöver går ner. Så nu har jag letat lite och har hittat detta:
Visa bifogad fil 28218
Är det något att ha?? Eller har ni andra foder som rekommenderas till vandrande sklett som behöver lägga på sig?
Jag behöver lite hjälp. Min syrras hund (pojkväns hund) är en eintigt mager liten schäfertik. Energisk som få och alltid uppe i varv. Hennes ämnesomsättning är inte från denna värld och han har lite problem att få upp henne i vikt. Nu frågade dem mig om hjälp. Min erfarenhet sträcker sig dock åt andra hållet, hundar slm är feta och behöver går ner. Så nu har jag letat lite och har hittat detta:
Visa bifogad fil 28218
Är det något att ha?? Eller har ni andra foder som rekommenderas till vandrande sklett som behöver lägga på sig?
Är det någon här som bor runt Stockholm och som planerar besöka Schäferslaget i slutet av Maj?
Vi ska dit och jag tänkte det kunde vara kul att morsa på en å annan. Misstänker dock att inte så många har intresse av IGP
Helgas mamma samt mammans kullbror tävlar. Sen har vi några klubbkompisar att hålla tummarna för.
Jag funktionärar eventuellt.
Är det någon här som bor runt Stockholm och som planerar besöka Schäferslaget i slutet av Maj?
Vi ska dit och jag tänkte det kunde vara kul att morsa på en å annan. Misstänker dock att inte så många har intresse av IGP
Helgas mamma samt mammans kullbror tävlar. Sen har vi några klubbkompisar att hålla tummarna för.
Åh, hade ju varit kul att åka och titta på! Jag ska dock på hundträningslägerÄr det någon här som bor runt Stockholm och som planerar besöka Schäferslaget i slutet av Maj?
Var ska det hållas någonstans?
Å låter kul att kolla på! Vilket datum i maj är det?Är det någon här som bor runt Stockholm och som planerar besöka Schäferslaget i slutet av Maj?
Å låter kul att kolla på! Vilket datum i maj är det?
Kul! Hoppas vi ses
Och hoppas på fler anmälningar! Blev lite paff nu när jag kikade på startfältet. Har förstått att Tyskar och Danskar avstått pga avståndet
Skulle tro att de trillar in under sista veckan. Annars blir det en väldigt tunn tävling .
Ja mindre än hälften mot för två år sen. På vår klubb har vi ett generationsbyte. Vi brukar ha 5-7 ekipage med men i år är det bara två. Likaså vår gamla klubb som brukar ha några stycken, de står också med unghundar.
Men nästa år då jäklar!