Stackarn, han fick PTSD och ingen tror honom ensJag kan nog gissa samtalsämnet på lunchen. Undra om grabbens jobbarkompisar kommer tro honom med tanke på datumet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stackarn, han fick PTSD och ingen tror honom ensJag kan nog gissa samtalsämnet på lunchen. Undra om grabbens jobbarkompisar kommer tro honom med tanke på datumet
Stackarn, han fick PTSD och ingen tror honom ens
Schäfrar inger respekt och kan tom skrämmas, även om de är gamla, halvblinda och saknar en del av de ruskigaste tänderna, det fick jag erfara i morse.
Vilken jäkla morgon! Jag hade sovit uselt och vaknade av att det knackade på dörren. Jag var helt väck. Maken glömmer nästan alltid nyckeln när han åker till jobbet på kvällen så jag är van att få låsa upp för honom.
Mamma Mu stod redo i hallen med en välkommstsko i munnen.
Öppnade men där stod inte maken utan en pojkspoling som inte var många minuter över myndig ålder.
Jag var näck
Mamma Mu släppte sin sko och ställde sig och blockerade dörröppningen.
Stadigt skällande på den stackars pojken som jag väl hade gjort blind med min vita vinterkropp
Han stammade något om fiber. Jag försökte stänga dörren men kossan Mu stod i kläm och inte backade hon tillbaka in heller, döva ko. Så jag puttade ut henne på trappen tillsammans med pojken, hojtade att jag kommer strax och smällde igen dörren.
Slängde på mig mjukisar och en tröja och sprang ut igen, bara för att se baklycktorna på bilen försvinna från gårdsplanen.
Undra vilket som skrämde honom mest, jag eller Mamma Mu?
HAHAHAHA jag dog lite där
Mamma Mu blev lite besviken att han drog så snabbt.
Så var det tydligen när vi skulle köpa våran också. De hade haft flera ute som inte fick in den i bilen. Och var förvånade att jag var så säker på att det skulle gå. Men måtten stod ju i annonsen och jag har en caddy så det var ju inte så mkt som kunde gå felVi försöker sälja en dubbelbur som vi inte använder. Har haft sex olika personer som kommit för att hämta den men antingen har den varit för hög för deras bil eller för djup. Alla måtten står tydligt i annonsen men det verkar vara svårt med mätandet ändå...
Haha, hade den inte gått in i en caddy så var den nog inget att ha ändåSå var det tydligen när vi skulle köpa våran också. De hade haft flera ute som inte fick in den i bilen. Och var förvånade att jag var så säker på att det skulle gå. Men måtten stod ju i annonsen och jag har en caddy så det var ju inte så mkt som kunde gå fel
Haha, hade den inte gått in i en caddy så var den nog inget att ha ändå
Den som kom igår frågade jag en extra gång på sms om de hade koll på måtten då flera varit här men fått åka hem utan bur. "Jadå min man kontrollmätte en extra gång nu, så den ska passa...."
Isåfall har tillverkaren skrivit fel mått i sin produktbeskrivning.Det är inte så att ni har skrivit fel mått i annonsen?
Vi försöker sälja en dubbelbur som vi inte använder. Har haft sex olika personer som kommit för att hämta den men antingen har den varit för hög för deras bil eller för djup. Alla måtten står tydligt i annonsen men det verkar vara svårt med mätandet ändå...
MenVar med om samma sak när vi skulle sälja buren vi haft i Defendern, den var riktigt, riktigt bred och så kommer det en person med en Golf . Alla mått stog i annonsen, men hon hade bara mätt höjden och inte tänkt på djup och bredd också....
Vi försöker sälja en dubbelbur som vi inte använder. Har haft sex olika personer som kommit för att hämta den men antingen har den varit för hög för deras bil eller för djup. Alla måtten står tydligt i annonsen men det verkar vara svårt med mätandet ändå...
Skönt att höra att jag inte är ensam om upplevelsenSamma erfarenhet här... har varit flera stycken som kommit och provat buren vi har till salu och trots att vi skrivit ut måtten snyggt och prydligt på en ritning så man verkligen kan se vilka mått som gäller så har det alltid varit något som inte funkat med deras bil.
Värsta var nog en kvinna som skickade ut sin man till oss (ca. 30 minuters körning enkel resa) och direkt när han såg buren så sa han "Det där går inte, den är för liten för våra hundar" och så suckade han och åkte hem igen... han verkade inte ens förvånad över att frun skickat iväg honom på en sån grej.
Min pärla blir också fyra år idag .Idag fyller den här pärlan 4 år och det har vi firat med 2 timmars skogspromenad!
Visa bifogad fil 27557