Det är något speciellt med svarta vinthundar.Jag drömde om salukivalpar inatt... Det var en jättefin, svart tik med. Jag vill haaaaa
Typ såhär såg den ut (fast den här är en hane)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är något speciellt med svarta vinthundar.Jag drömde om salukivalpar inatt... Det var en jättefin, svart tik med. Jag vill haaaaa
Hittade precis en liten.. knöl(?) i Aysus mun, innanför tänderna. Nere till vänster i bild. Vet inte riktigt vad jag ska tänka om den..?
Det tror jag oxå det är,förkommer på alla raser.Hos en boxer hade jag ju direkt tänkt epulider. Förekommer det hos saluki?
Aldrig hört talas om. Måste googla.Hos en boxer hade jag ju direkt tänkt epulider. Förekommer det hos saluki?
Det tror jag oxå det är,förkommer på alla raser.
Aldrig hört talas om. Måste googla.
Alltså Dauds blick får mig alltid att smälta. Han ser så himla klok ut.Daud och morbror Frodo (Rost som snarkar och drömmer till vänster...)
Vill aldrig mer ha ensamhund!
Jag drömde om salukivalpar inatt... Det var en jättefin, svart tik med. Jag vill haaaaa
Klart du ska! Vilken av vinthundsraserna är det du växt upp med?Alltså är uppvuxen med vinthund och dina inlägg får mig alltid att vilja ha ett knippe igen! En dag hoppas jag få dela livet med Saluki och möjligen kapp Afghan
Han är precis så klok som han ser ut Tänker ganska ofta att han borde få en karriär som terapihund av nått slag...Alltså Dauds blick får mig alltid att smälta. Han ser så himla klok ut.
Grattis Mamma Mu!I dag är ingen vanlig daaaag för idag är det Mamma Mu's 11-årsdaaag
Denna underbara, knäppa, stolta, löjliga, älskvärda tant
Korad på 469p. Innehar IPO2, har 23 avkommor varav 3 L-testade och 5 i tjänst.
Så mycket glädje hon har gett oss både i vardagen, träning, tävling och avel. Många människor har vi mött och vänner fått tack vare henne. Jag hoppas innerligt att hon kommer vara med oss ett år till
Dagen till ära så fick hon ett smaskigt dovhjortsben att mysa med ute i det frostiga gräset. Perfekt Mamma Muväder
Visa bifogad fil 24264
Hipphipp hurra för tant Mu!!I dag är ingen vanlig daaaag för idag är det Mamma Mu's 11-årsdaaag
Denna underbara, knäppa, stolta, löjliga, älskvärda tant
Korad på 469p. Innehar IPO2, har 23 avkommor varav 3 L-testade och 5 i tjänst.
Så mycket glädje hon har gett oss både i vardagen, träning, tävling och avel. Många människor har vi mött och vänner fått tack vare henne. Jag hoppas innerligt att hon kommer vara med oss ett år till
Dagen till ära så fick hon ett smaskigt dovhjortsben att mysa med ute i det frostiga gräset. Perfekt Mamma Muväder
Visa bifogad fil 24264
Jag är på väg och ska hämta hem en hel dovhjort. Jag har aldrig gett hjortben till hundarna men nog kan de äta "skrovet"?
Ni jägare kanske vet @AraSlei @attheedge