Jag trodde att mitt finger höll på att bli bättre. Men det håller på att bli/blivit nekros och om jag inte får det fixat inom några dagar så kanske jag förlorar fingret Eller får/har blodförgiftning. Ångrar verkligen att jag tog i den där katten nu...
Hoppas verkligen läkarna lyssnar denna gången. De kunde inte engelska sist och hade inget internet i byggnaden så att vi kunde använda Google translate... Annars får jag åka till annat sjukhus eller något.
När jag pratade med en svensk sköterska och förklarade hur det såg ut sa hon att det var helt normalt. Pratade med en kompis vars bror är läkare som såg bild och han förklarade läget. Och att det var ganska akut. Tur det
Hör förvisso inte till hund. Men känner mig mest hemma här
Hundarna mår bra och träningen går framåt
Bild på gårdagens trötta Gripa efter fysträning och lydnad.
Hoppas verkligen läkarna lyssnar denna gången. De kunde inte engelska sist och hade inget internet i byggnaden så att vi kunde använda Google translate... Annars får jag åka till annat sjukhus eller något.
När jag pratade med en svensk sköterska och förklarade hur det såg ut sa hon att det var helt normalt. Pratade med en kompis vars bror är läkare som såg bild och han förklarade läget. Och att det var ganska akut. Tur det
Hör förvisso inte till hund. Men känner mig mest hemma här
Hundarna mår bra och träningen går framåt
Bild på gårdagens trötta Gripa efter fysträning och lydnad.