Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är sällan jag blir upprörd, men nu känner jag att jag också blir arg!Men jag kan inte låta bli att bli upprörd över att hans pappa är så egoistisk att han kräver att alla andra ska ordna sin tillvaro efter honom!
....men det är inte ditt problem.
Eftersom det blir ett problem för barnet så blir det automatiskt Boförälderns problem.
.
Men är han någorlunda vettigt funtad borde han i alla fall börja tänka när han läser tråden.
Han verkar vara van vid att alla släpper vad de har för händer och anpassar sig efter honom.
Men man vill ju ha pappan i barnets liv för att göra det positivt.Den här pappan är en person som man vill ha i barnets liv.
Och gärna mycket.
Det är det som gör det hela så komplicerat.
Jag kan inte för mitt liv se att det skulle vara det bästa för BARNEN att storebror skulle flytta till helt ny skolklass hem till pappa och åka till oss varannan helg i stället.
Men följer inte lillebror med?
Bra!
Tyvärr kanske det från hans sida tolkas som att vi är på Silverkedjans sida och inte på hennes sons, så jag tror fortfarande på BUP eller BVC som kan föra sonens talan.
Men är han någorlunda vettigt funtad borde han i alla fall börja tänka när han läser tråden.
Det tycker jag inte alls att jag gör och det var inte meningen att ge sken av att jag tycker så.Du skriver som om barn var sina mammors ägodelar.