Delägarkontrakt?

Jempan

Trådstartare
Tråden får flyttas om den ligger fel :)
Har letat överallt (känns det som) på nätet efter ett kontrakt för andels/delägare. Finns det färdiga såna nånstans eller måste man skriva ett själv som innehåller det man själv vill ha med?

Sv: Delägarkontrakt?

Det beror lite på rasen om det finns eller ej. Men om man vill ha med speciella saker är det nog bättre att skriva ett själv för de som är färdiga brukar bara ha med hur ägarandelarna är fördelade och vem som har huvudansvaret för hästen.

Jag hade för att det fanns men jag hittar inte heller det bara för leasing. Så då blir det väl till skriva ett eget och göra en anmälan om flera ägare iställt.

Tråden får flyttas om den ligger fel :)
Har letat överallt (känns det som) på nätet efter ett kontrakt för andels/delägare. Finns det färdiga såna nånstans eller måste man skriva ett själv som innehåller det man själv vill ha med?
du har en duktig uppfödare/tränare i din kommun som du kan fråga (eller två till och med). Om du vill ha namnen på dem kan jag skicka pm om du vill :)

Liknande trådar

Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
28
· Visningar
943
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 031
Senast: Squie
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 557
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 617
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar