Sv: Del VI hur går det för era 06r?
va, tyckte du??? såg ut som en trevlig unghästbana med långa avstånd och många transportsträckor om jag ska reagera på något var det i 100cm klassen där det ser ut som en kombination och sedan ett relaterat avstånd efter... enda svårigheten förutom fina hinder men det ser jag mer som en fördel att hästarna tidigt får lära sig att det ser ut så på tävling.
*KL*
Har varit och tävlat i Perstorp.
Hoppade 1,00m med 4 fel och 1,10 med 8 fel, är så glad att Bellis tog sig runt för det var verkligen inte någon schysst unghästbana
Typ vart sjätte ekipage blev uteslutna, svåra vägar och svåra hinder (de två ekipagen som starta före mig i 1,00m blev uteslutna, samt den som starta efter mig). Såg mer ut som en nationell tävling än en lokal unghästtävling... mycket besviken.
Film... http://youtu.be/FLwNCQaSSjo
va, tyckte du??? såg ut som en trevlig unghästbana med långa avstånd och många transportsträckor om jag ska reagera på något var det i 100cm klassen där det ser ut som en kombination och sedan ett relaterat avstånd efter... enda svårigheten förutom fina hinder men det ser jag mer som en fördel att hästarna tidigt får lära sig att det ser ut så på tävling.