Sv: Del VI hur går det för era 06r?
Tack.
Jag har tränat för henne sedan 2002. Känns väldigt bra, både att jag känner henne sedan länge så jag har stort förtroende för henne+ att hon är superduktig
.
Det varierar hur mycket jag rider för henne. Jag fick hem Doris i slutet av oktober, och jag tränande nog inte för J förrän i januari och regelbundet från februari. Sen bytte jag jobb i mars, vilket innebär att jag spenderar en hel del tid i Danmark, kommer göra så maj ut, sen får jag vara på kontoret i Uppsala igen. Så när jag är i Danmark har vi passat på att skicka ner Doris till J (Vi är min mamma och jag. Mamma är med mig nästan varje dag i stallet. Det är ovärderligt att ha ögon på sig hela tiden när man rider! Det är härligt att det fortfarande är mamma och jag 12 år efter ponnytiden. Måste säga att hästen har gjort att min mamma och jag har en ovanligt god kontakt, hon är helt klart en av mina bästa vänner
)
Tvärr funkade det inte att skicka ner Doris till J denna vecka, men hon var där 4 dagar förra veckan och ska dit 3 dagar nästa vecka. Känns bra att få hjälp.
Tanken är att jag ska tävla själv. Redan i oktober sa J "Ann, jag rider Doris i Falsterbo så får du rida i Flyinge. Lite kul ska du ju ha när du köpt en så fin häst"
Återstår att se om mina nerver klara det
Ska försöka lägga upp film på senaste kvalet när jag kommer hem igen från Danmark.
Kul att det går så bra för er andra med hoppningen. Vi verkar ha väldigt positiva 5-åringar
Tessa: jag håller med de andra, andas ut och kom igen om ett tag. Motivationen kommer att komma tillbaka!