Sv: Del VI hur går det för era 06r?
Jag känner igen mig precis, och då har jag bara ett barn som rider. Sa till maken senast idag att jag var så trött på att alltid ta hänsyn till, och sätta dotterns ridning framför min egen. Sen är ju min dotter en försiktig ryttare som fortfarande vill ha en hel del hjälp av mig.
Och pengarna, det kostar att ha två inhyrda... Ibland känner jag att jag inte orkar en dag till.
Men tror också att denna vintern gjort sitt, allt är jobbigt i stallet där vi står. Finns istort sett ingenting som underlättar arbetet i stallet. Vi kånkar, pulsar, svär och fryser (precis som allt annat som fryser).
Nu längtar jag till VÅREN!!
En positiv sak är iallafall att min häst såg ganska fin ut i munnen. Lite vass men absolut inte så att det blivit sår. Så nu är det åtgärdat och jag ytterligare några tusen fattigare...(men det är det värt)
Novali: Trevlig semester!! Låter underbart att komma iväg och få koppla av lite från allt vardagsslit.
Sunshine: Krya på dig!! Hoppas det låter allvarligare än det är.
Tessalonica: Så du ska tävla för Borås, trevligt! Finns ju en möjlighet att vi stöter på varandra...