Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon får egentligen inte äta något annat än RC Gastrointestinal Low Fat eller Hill's i/d Low Fat pga pankreatiten. Det kanske är mer fett i valpmat?Kan du inte testa något supersmarrigt?
Harry fick RC mousse för valpar och digivande tikar när han dragit ut tänder. Bra energivärde och väldigt gott!
Hon får egentligen inte äta något annat än RC Gastrointestinal Low Fat eller Hill's i/d Low Fat pga pankreatiten. Det kanske är mer fett i valpmat?
Men snart blir jag desperat och testar vad som helst! Lite kokt kyckling funkade ok en kväll, men nu är det blä.
Kan tillägga att vi hade börjat vänja över henne på rå mat och färskfoder igen, men det rör hon inte alls just nu. Antar att det råa känns äckligt om hon redan mår illa? Men annars tackar hon aldrig nej till lite rå köttfärs.
Samma här....Vi skulle inte heller ha hund i sängen... vaknar upp till detta de flesta mornar nu
Visa bifogad fil 119199
OMG had to look again at 1 of themInventering av Harrys tugg han har igång, kan hända att det ligger något mer under soffan
Äta upp verkar inte riktigt vara hans grej
Visa bifogad fil 119289
OMG had to look again at 1 of them
Var skall man annars sitta? På marken når man inte glassen...Gick långpromenad i solen och avslutade med mjukglass på macken
Då får man faktiskt sitta på bordet
Visa bifogad fil 119396
Var skall man annars sitta? På marken når man inte glassen...
Visa bifogad fil 119503
Husse och matte fixar insynsskydd/rosenspaljé vid altanen (så mattes födelsedagsrosor har ordentligt med klätterställning att leka på).
Lova säger att vi fixar en rolig grävgrop för henne att leka i. Den är inte alls till för rosor, så det så!
Tassistent, om jag får be.Stjälpreda!
Såklart!Tassistent, om jag får be.
/ Lova, proffesionell trädgårdstassistent sedan 2022.