Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är vi anmälda till viltspår
Hoppas ni kommer gilla det! Jag är frälst
Önskar jag kunde få sovmorgon Stella vaknar typ kl 04 så fort jag rör mig, då tycker hon vi ska gå uppSå skönt att Harry är en sjusovare
Finns fördelar med att han aldrig sover på dagen. Slocknar i soffan klockan sju, sen en motvillig rastning innan vi går och lägger oss och så sover han tills vi väcker honom
Igår var han ute 22.30 och sov som en liten gris till 9 på morgonen
Önskar jag kunde få sovmorgon Stella vaknar typ kl 04 så fort jag rör mig, då tycker hon vi ska gå upp
Stella håller sig men sätter sig och viftar på svansen när jag rör mig. När klockan närmar sig 7 och jag rör mig lägger hon sig på migJag hade dött
När jag jobbar dag går jag upp 05.15, då går Harry och lägger sig i katthuset i hallen och tjurar. Där ligger han under tiden jag gör mig iordning, tvingar ut honom på liten promenad vid 05.40, sen gömmer han sig under täcket tills husse ska åka och kör honom till hundvakten
Stella håller sig men sätter sig och viftar på svansen när jag rör mig. När klockan närmar sig 7 och jag rör mig lägger hon sig på mig
Gladast är hon när jag går upp 4.30 och vi ska ut på promenad
Stella håller sig men sätter sig och viftar på svansen när jag rör mig. När klockan närmar sig 7 och jag rör mig lägger hon sig på mig
Gladast är hon när jag går upp 4.30 och vi ska ut på promenad
Man blir som man umgås... Harry är en katt.Det var ju snällt ändå
Harry kan väcka oss ibland om han behöver ut och skita. Då slår han oss i ansiktet med tassen tills vi vaknar, då slickar han helt hysterisk, tjoho, du är vaken
Det gör svinont, konstigt att man vaknar
Man blir som man umgås... Harry är en katt.
Kattfasoner att slå sina slavar i ansiktet sådär.
Precis samma här dendär svansen brukar muttra ”gå å lägg dig” så gör hon det iallafallSå fort jag vaknar till lite o vänder mig eller nått ser jag ett litet ansikte titta upp över kanten på sängen o hör svansen slå.
Vid det laget gäller det att ignorera om man vill sova mer eller så viskar man "hej"
Och då kommer han i full fart! Uppifrån från ett kaninhopp, rakt ner på mig, gnider hela sig utmed mitt ansikte. Pussas, sprattlar, tassar o svans i ansiktet
Och då är man vaken sen!