à Äh jag mÄste bestÀlla ett till StellaKnut fick sitt nya halsband idag
Lite stort men de vÀxer han i Visa bifogad fil 118517
Tror de de vÀxer mycket mer? Hon Àr 9 mÄnader nu fÄr ta nÄn cm tillgodo kanske
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
à Äh jag mÄste bestÀlla ett till StellaKnut fick sitt nya halsband idag
Lite stort men de vÀxer han i Visa bifogad fil 118517
à Äh jag mÄste bestÀlla ett till Stella
Tror de de vÀxer mycket mer? Hon Àr 9 mÄnader nu fÄr ta nÄn cm tillgodo kanske
Det Ă€r nog typ sticker efter vilt/lukt ur synhĂ„ll. Jag lyckades göra det dĂ€r med min jaktsetter sĂ„ det Ă€r nog ingen faraNu har vi fĂ„tt mer info och tid för bph, ska bli sĂ„ intressant! Undrar lite hur de definierar ârymningsbenĂ€genâ. Min kommer ju pĂ„ inkallning om det inte hĂ€nder vĂ€ldigt mycket kul runtomkring Har hon en leksak i munnen kommer hon inte heller alltid
Det Àr nog typ sticker efter vilt/lukt ur synhÄll. Jag lyckades göra det dÀr med min jaktsetter sÄ det Àr nog ingen fara
BestÀllde ett halvstryp och det finns nÄgra cm över sÄ det ska fungera Àven om hon fÄr lite mer massa runt halsenKnut Àr ocksÄ 9 mÄnader
Ja lite mer massa borde de fÄ? Knut Àr ganska valpig fortfarande men jag TROR inte hans huvud blir mycket bredare t.ex Men halsbandet Àr liiite för stort
Backar hon inte ur det superenkelt dÄ?BestÀllde ett halvstryp och det finns nÄgra cm över sÄ det ska fungera Àven om hon fÄr lite mer massa runt halsen
Nej alltsÄ jag tog halsmÄttet, inte superspÀnt men ordentligt spÀnt. Ingen backa-ur risk. Och sen finns det lite utrymme nÀr jag trÀr det över huvudet.Backar hon inte ur det superenkelt dÄ?
Min har inte vÀxt alls sen 10 mÄnader runt halsen, dock sÄ mÀtte jag halsen och sen högsta punkt pÄ "hjÀssan" (den dÀr "benknoppen" pÄ huvudet) och för att mÀta vad halsbandet behövde vara mindre för att inte kunna dra det över huvudet.Knut Àr ocksÄ 9 mÄnader
Ja lite mer massa borde de fÄ? Knut Àr ganska valpig fortfarande men jag TROR inte hans huvud blir mycket bredare t.ex Men halsbandet Àr liiite för stort
Okej de rekomenderade att mÀta runt huvudet och det tror jag inte blir bredare.Min har inte vÀxt alls sen 10 mÄnader runt halsen, dock sÄ mÀtte jag halsen och sen högsta punkt pÄ "hjÀssan" (den dÀr "benknoppen" pÄ huvudet) och för att mÀta vad halsbandet behövde vara mindre för att inte kunna dra det över huvudet.
Sen tog jag ett mellanmÄtt av mÄttet pÄ halsen och att inte kunna dra det över huvudet mÄttet, blev helt ok.
Jag har bestÀllt pÄ valleydogs och kan rekommendera det! Skitsnygga halsband och koppel!
PoÀngen Àr att halsen oftast Àr smalare och det skiljer nÄgon cm emellan mÄtten. Och vill man inte att halsbanden skulle sitta vÀldigt tajt sÄ Àr det en bra idé att kolla vilket Àven max-mÄttet man mÄste ha innan det gÄr att ha.Okej de rekomenderade att mÀta runt huvudet och det tror jag inte blir bredare.
45-55 Àr halsbandet. Det Àr ganska grovt sÄ det kan va dÀrför de upplevs lite stort med