Hon var fotomodell i helgen.
Det var ena hÀsten som skulle fotograferas, men fotografen Àr ett av Lovas största fan, sÄ han tog nÄgra bilder pÄ henne ocksÄ.
Hade jag vetat om det, hade jag kammat henne innan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stackars Lova Àr skruttig i magen igen.
Jag tror att hon Ät nÄgot snusk igÄr, för hon var pÄ Àventyr med labbekompisen och smet bl a in till stallets granne för att skÀlla pÄ hönsen. Tur att de var instÀngda i hönsgÄrden iaf!
Nu har hon Àtit typ 2 tsk kokt torsk, sÄ fÄr vi se vad magen sÀger sen. Hon piggnade till lite nÀr jag vÀl fÄtt i henne nÄgot (hopplöst, för hon mÄdde ju illa och Àr kinkig med maten redan innan). Vi kör vÀl pÄ med smÄ portioner och hoppas det gÄr över. TÀnk om hon kunde Àta MAT istÀllet för att peta i sig diverse snusk ute.
Jag som var sÄ glad för att hon Àtit normalt i flera dagar. Den lyckan gick över.
Det har hon fÄtt.Hon Àr precis som Harry
Canikur har fungerat vÀldigt bra sÄ det har vi hemma och vit fisk i frysen.
Alltid redo för magras
Ge dÄ fan i ÀckelpÀckel ute....Det har hon fÄtt.
Smakar skit, hÀlsar hon. DjurplÄgeri att tvinga i en stackars voffe sÄnt ÀckelpÀckel!
Ja, om hon kunde fatta det...Ge dÄ fan i ÀckelpÀckel ute....
Vi sitter pĂ„ djursjukhuset och vĂ€ntar pĂ„ att veterinĂ€ren ska komma tillbaka frĂ„n en mer akut sjuk patient. Men lilla Lovis mĂ„r inte alls bra. Jag har varit uppe med henne sedan midnatt för krĂ€kningar och diarrĂ©, sĂ„ vi Ă„kte hit för att fĂ„ hjĂ€lp. Ăn sĂ„ lĂ€nge har vi bara hunnit prata om hur hon mĂ„tt senaste dygnet, symptom etc, men inte gjort nĂ„got mer. Jag Ă€r helt förstörd. Ena hĂ€sten Ă€r utdömd och ska somna in kommande vecka. Knappt tvĂ„ timmars sömn i natt och oro för sjuk hund. JĂ€vla skit. Orkar inte mer! TillrĂ€ckligt ledsen för hĂ€sten liksom... Kan inte hunden hĂ„lla sig frisk dĂ„?
Vi sitter pĂ„ djursjukhuset och vĂ€ntar pĂ„ att veterinĂ€ren ska komma tillbaka frĂ„n en mer akut sjuk patient. Men lilla Lovis mĂ„r inte alls bra. Jag har varit uppe med henne sedan midnatt för krĂ€kningar och diarrĂ©, sĂ„ vi Ă„kte hit för att fĂ„ hjĂ€lp. Ăn sĂ„ lĂ€nge har vi bara hunnit prata om hur hon mĂ„tt senaste dygnet, symptom etc, men inte gjort nĂ„got mer. Jag Ă€r helt förstörd. Ena hĂ€sten Ă€r utdömd och ska somna in kommande vecka. Knappt tvĂ„ timmars sömn i natt och oro för sjuk hund. JĂ€vla skit. Orkar inte mer! TillrĂ€ckligt ledsen för hĂ€sten liksom... Kan inte hunden hĂ„lla sig frisk dĂ„?
HĂ„ller tummarna att hon kryar pĂ„ sigVi sitter pĂ„ djursjukhuset och vĂ€ntar pĂ„ att veterinĂ€ren ska komma tillbaka frĂ„n en mer akut sjuk patient. Men lilla Lovis mĂ„r inte alls bra. Jag har varit uppe med henne sedan midnatt för krĂ€kningar och diarrĂ©, sĂ„ vi Ă„kte hit för att fĂ„ hjĂ€lp. Ăn sĂ„ lĂ€nge har vi bara hunnit prata om hur hon mĂ„tt senaste dygnet, symptom etc, men inte gjort nĂ„got mer. Jag Ă€r helt förstörd. Ena hĂ€sten Ă€r utdömd och ska somna in kommande vecka. Knappt tvĂ„ timmars sömn i natt och oro för sjuk hund. JĂ€vla skit. Orkar inte mer! TillrĂ€ckligt ledsen för hĂ€sten liksom... Kan inte hunden hĂ„lla sig frisk dĂ„?
Hon Àr sÄ himla snÀll, lilla snuzzen! Följde glatt med röntgensköterskan utan att ens titta pÄ mig. De ska ta en bild och nÄgot blodprov. Utesluta att det sitter nÄgot i vÀgen, Àven om hon inte Àr en "sakÀtare". Hon brukar ju mest kÀka bajs frÄn andra djur... Om röntgen Àr ok, fÄr vi Äka hem med medicin mot illamÄendet och fortsÀtta behandla hemma. Hon var inte sÄ pass uttorkad att det behövs dropp. Inte om vi fÄr stopp pÄ krÀkningarna iaf...
Hon Àr sÄ himla snÀll, lilla snuzzen! Följde glatt med röntgensköterskan utan att ens titta pÄ mig. De ska ta en bild och nÄgot blodprov. Utesluta att det sitter nÄgot i vÀgen, Àven om hon inte Àr en "sakÀtare". Hon brukar ju mest kÀka bajs frÄn andra djur... Om röntgen Àr ok, fÄr vi Äka hem med medicin mot illamÄendet och fortsÀtta behandla hemma. Hon var inte sÄ pass uttorkad att det behövs dropp. Inte om vi fÄr stopp pÄ krÀkningarna iaf...