TackNej, det är du inte
Jag hade antagligen gjort precis likadant eftersom han var ohalt.
Det går inte göra nått åt nu ändå och CTn ska ju visa om det är som de misstänker så jag får avvakta den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
TackNej, det är du inte
Jag hade antagligen gjort precis likadant eftersom han var ohalt.
Med tanke på att vi redan när hon var liten började kalla henne för Grisen så...När blev valpen störst av alla?
Minigrisar är ju rätt stora iofs..Med tanke på att vi redan när hon var liten började kalla henne för Grisen så...
Det är ganska vanligt att hundosäkerhet yttrar sig på det sättet. Hunden vill inte visa sig svag och gör sig stor och säger hellre ifrån än backar undan, då den är osäker.Trolla fortsätter och växer som en häst och har snart vuxit om Hexa. Hon blev 5 månader igår och är inne i en spökålder för tillfället. Hon är ganska intressant för hon är osöker på hundar samtidigt som hon ska försöka visa sig tuff. Har en sjukt stor del pondus och mindre "will to please" tyvärr. Men det är bara något jag får jobba med men känner verkligen hur jag måste ha koll mer på henne än vad jag någonsin behövt ha på Hexa. Sen har Trolla mycket lättare för att hålla fokus .
Trolla är iallafall rumsren nu .
Bild från valpkursen.
Exakt och tycker det är intressant att observera när hon träffar andra hundar.Det är ganska vanligt att hundosäkerhet yttrar sig på det sättet. Hunden vill inte visa sig svag och gör sig stor och säger hellre ifrån än backar undan, då den är osäker.
Här har det kommit 1dm blöt snö. Imorn ska det regna.Varit ute på promenad en timme. Det regnade och var så otroligt lerigt och värdelöst väder och underlag. Uppsidan av det var att ingen annan var ute så hunden kunde vara lös nästan hela tiden. Men allvarligt talat, vad är det för jäkla väder!? Provocerande… Och hunden såg ut som en blöt fleecetröja typ när vi var färdiga, satan i gatan vad jag inte gillar blöta hundar Måste köpa en overall till henne!
Det hände mig samma dag som hon upptäckte harar (inte samtidigt men jävligt passande).Idag, från ingenstans utan förvarning blev valpen stendöv. från att ha haft stenkoll på mig och lyssnat typ i alla lägen så släppte jag ut henne hos mamma o pappa och den bara springer runt runt helt döv
Ååååh jag vet precis vad du menar. Spritter i hela kroppen av såna idioter.Åh så trött jag blir på folk
Bor en dam med ett litet fluff i vårt område, möter henne ibland och hon har alltid släppt ut sin hund lite väl långt men jag har bara gått förbi.
Idag kom hon med sin hund, Harry fick godis som vanligt och var duktig. När hon närmade sig gick hon över på vår sida och släppte fram sin hund, jag stod halvvägs nere i diket med Harry som började gruffa.
"Är det en valp? Det blir bättre om han får hälsa."
Då hade jag lyft upp Harry för att komma undan från hennes hund.
"Ja, det är en valp. Det blir säkert bättre men jag vill inte att han ska gå fram och vilja hälsa på alla hundar vi möter"
"Men det blir bättre då, du ska inte ge honom godis när han går upp i varv"
Sen tog hon sin hund och gick.
Jag blir så förbannad! Måste folk släppa fram sina hundar och sen hålla en lektion om i hur man tränar sin hund?
Klart han går upp i varv när hon släpper fram sin hund och han inte får hälsa
Håller sig folk på sin sida fungerar det jättebra att avleda med godis.
Var ilsken en bra stund efteråt.
Men men, blev en väldigt trevlig promenad med mycket lösspring och väldigt glad Harry
Här har vi inte upptäckt harar (eller rådjur…) än men det är en tidsfråga.Det hände mig samma dag som hon upptäckte harar (inte samtidigt men jävligt passande).
Hon hade verkar tyckt om inkallningar och kastat sig om för att komma in, till att helt bara "who, me?".
Höll i sig några veckor men har tagit längre än så för mig att lite på henne igen.
Ååååh jag vet precis vad du menar. Spritter i hela kroppen av såna idioter.
När somnar era valpar för natten? Och ni har äldre hundar får gärna svara också Vår hund däckar oftast kl 19-20 någon gång när barnen varvar ner och det inte händer så mycket i huset.