Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
41 matchningar41 matchningar på Tinder.
10 över 30. Resten 24-28 ungefär.
Ingen jätteintressant än dock...
Ska ev träffa en kille från tidigare imorgon om jag orkar då jag har dubbeljobb...
41 matchningar
Jag hade typ 7 som bäst![]()
Har rensat lite ändå... läser inte profiler förrän efteråt. Försöker vara lite öppen
Men de som skriver tillbaka är ju ynglingarna...
41 matchningar
Jag hade typ 7 som bäst![]()
Jag var ju livrädd för att dejta någon yngre, men det är 5 års skillnad på mig och dejten nu. Ingen aning om vart det kommer att leda, men kul har vi i alla fall, vi har sagt att vi kan ses så länge vi har lust och inte tröttnar på varandra. Typ.
Men vad är grejen med att han frågar om grejer nu? Ni har ju antagligen bara olika synsätt på när vad kommer när, eller? Jag hade absolut velat se bilder på hur någon ser ut nu, för bilderna på någons profil kan se helt annorlunda ut än vad personen gör egentligen. Ett exempel är en av mina kollegor som skulle ta en kaffe med en tjej på ett fik i stan. Han går dit och det sitter bara en äldre kvinna med mobilen i näsan och verkar upptagen med annat, hon noterar inte ens att han kommer in. Efter 20 minuter skickar han och frågar vart dejten är och hon svarar att hon sitter där och väntar. Då visar det sig att båda två har typ 10-15 år gamla bilder eller bilder med filter så de inte alls ser likadana ut som i verkligheten. Jag vill gärna se bilder på hur verkligheten ser ut här och nu. Det är ju det som är intressant. Och att chatta om vad man har för historik, vad man vill etc är väl superbra att göra innan man träffas. Då slipper det ju bli som den där mannen som var flersam och inte ville ha barn, man slipper ju träffa de där killarna som man egentligen inte vill ha då för man vet ju redan innan att man matchar rätt så bra och vill samma saker i livet.Däremot har han frågat eller sagt saker som för någon anledning får mig att rygga lite. Det är absolut inga allvarliga grejer, så jag förstår inte riktigt varför jag reagerar.. Men det är ständiga frågor om att skicka bilder på mig (trots att vi pratar på Facebook), han frågar väldigt privata frågor om förhållanden, dealbreakers, och sånt jag tänker att man frågar och snackar om när man känner varandra. Frågade om han fick chatta med en kompis för att hon skulle presentera vem jag är.
Har ju tyvärr bara dåliga erfarenheter av yngre.
Alla utom två ex har varit 3-9 år yngre.
Det var kanske inte exakt vad han frågade utan hur. Bilderna frågades det om varje gång/dag vi chattade (jag: är ute med en kompis, han: skicka selfie, jag: är på krogen, han: skicka en toaselfie. Alltså mer uppmaningar än frågor) om vad jag vill ha ut av ett förhållande när jag precis sagt att jag var ute med en kompis, fortsatte fråga om att få chatta med min vän när jag sagt att jag känt henne i fyra veckor så att hon knappt kände mig heller. Som sagt magkänslan sa att det var fel, inte frågorna i sig.Men vad är grejen med att han frågar om grejer nu? Ni har ju antagligen bara olika synsätt på när vad kommer när, eller? Jag hade absolut velat se bilder på hur någon ser ut nu, för bilderna på någons profil kan se helt annorlunda ut än vad personen gör egentligen. Ett exempel är en av mina kollegor som skulle ta en kaffe med en tjej på ett fik i stan. Han går dit och det sitter bara en äldre kvinna med mobilen i näsan och verkar upptagen med annat, hon noterar inte ens att han kommer in. Efter 20 minuter skickar han och frågar vart dejten är och hon svarar att hon sitter där och väntar. Då visar det sig att båda två har typ 10-15 år gamla bilder eller bilder med filter så de inte alls ser likadana ut som i verkligheten. Jag vill gärna se bilder på hur verkligheten ser ut här och nu. Det är ju det som är intressant. Och att chatta om vad man har för historik, vad man vill etc är väl superbra att göra innan man träffas. Då slipper det ju bli som den där mannen som var flersam och inte ville ha barn, man slipper ju träffa de där killarna som man egentligen inte vill ha då för man vet ju redan innan att man matchar rätt så bra och vill samma saker i livet.
Okej kom inte ihåg exakt h hur det var i ditt fall.Nej, det är inte okej. Men det hände heller inte, well inte riktigt. Kanske var konversationen inne på nått där lättklädda bilder kan vara okej att testa, som lite skämtsamt/hintande. Ibland svårt att bedöma, och det är väl OK tycker jag. Men att sen hinta / fiska efter svar på om att skicka nudes, det är ju nått annat än att skicka en bild som KAN tas som lite sexig, även om den inte uttryckligen tydligt är bara det.
Håller med om detta med att läsa situationer och vara smidigOch kanske såhär, om man hintar om en sån sak på ett smidigt sätt men inte får den responsen man fiskade efter, då kanske man inte ska "fråga om kaffe efter maten" direkt efteråt.
Ja jag har haft över 200 matchingar och vet en kompis som haft 300-400. Men jag håller med det spelar ju ingen roll om många inte skriver/svarar eller att det visar sig att man har noll gemensamt.Jag hade sjukt mycket matchningar men det är såååå sällan någon är intressant nog att prata vidare med.![]()
Ett exempel är en av mina kollegor som skulle ta en kaffe med en tjej på ett fik i stan. Han går dit och det sitter bara en äldre kvinna med mobilen i näsan och verkar upptagen med annat, hon noterar inte ens att han kommer in. Efter 20 minuter skickar han och frågar vart dejten är och hon svarar att hon sitter där och väntar. Då visar det sig att båda två har typ 10-15 år gamla bilder eller bilder med filter så de inte alls ser likadana ut som i verkligheten.
Jag hade sjukt mycket matchningar men det är såååå sällan någon är intressant nog att prata vidare med.![]()
Har ju tyvärr bara dåliga erfarenheter av yngre.
Alla utom två ex har varit 3-9 år yngre.
Äh, så länge man träffar män är det alltid "lite risky" oavsett ålder på demHar aldrig dejtat någon som är äldre. Men jaa, känns som om det är lite risky ändå.
Äh, så länge man träffar män är det alltid "lite risky" oavsett ålder på demJag har nog träffat män i alla möjliga åldrar nu (och med alla möjliga olika yrken, utbildningar
, intressen osv). Försökt träffa olika just för att inte hamna med samma typ av person flera gånger, lära sig av misstag och allt sånt där bra. Alla är idioter. Eller ja, nästan alla. Helt plötsligt kan man råka träffa någon som faktiskt är snäll och bra.
Ja jag har haft över 200 matchingar och vet en kompis som haft 300-400. Men jag håller med det spelar ju ingen roll om många inte skriver/svarar eller att det visar sig att man har noll gemensamt.
Jag raderade min Tinder nyss.
Verkar som jag ska bli stockholmare.![]()