Funderar på om det kan vara deras Love language, att de ger den komplimangen för de vill ha den själv typ?
Åh, ännu större anledning för mig att dumpa direkt då, det skulle jag aldrig klara av
![Grinning face with sweat :sweat_smile: 😅](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f605.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderar på om det kan vara deras Love language, att de ger den komplimangen för de vill ha den själv typ?
Mig ger det också i bästa fall bara inget att få kommentarer om mitt utseende. Oftast känner jag mest att det stör mig. Tror det är för att jag känner absolut noll behov av bekräftelse på det viset och lika litet behov eller ens önskan om att behöva bekräfta någon annan för det.
Visa bifogad fil 56996
Well I’ll be damnedvi hade ett jättebra samtal, vi pratade en hel del och jag påminde honom om vissa saker han sa och då kom ursäkten direkt. Han hade en del funderingar som antydde lite på att han kanske inte är helt över mig, men jag måste ju lita på vad han faktiskt säger om det makes sense. Jag kände iaf inget annat än att det var otroligt fint att träffa min bästa vän igen. Vi ska börja hänga som vänner och se om det funkar.
![]()
Hur länge det är beror väl på hur man ser det. Bröt upp med min exsambo för 3 år sedan och hade sedan ett kortare förhållande på ca 5 månader som tog slut för ca 2 år sedan. Efter det (och innan) har jag väl dejtat en del och man har träffats i ca 2 månader sen är det någon som inte vill ses mer, oftast jag.Hear you... hur länge hade du varit ensam?
Tycker jag har hunnit ikapp mig flera gånger om och blir mer och mer akward med att dejta...
Men så tror jag många jobbar. Vet flera exempel på det.Åh, ännu större anledning för mig att dumpa direkt då, det skulle jag aldrig klara av![]()
Varit på akutpsyk halva dagen idag. Insåg att jag inte kommer kunna träffa dejten imorgon utan behöver ta igen mig lite först.
Berättade det för henne och hon tog det helt normalt så vi ska ses på lördag istället.
Kanske har jag hittat en som accepterar att jag är deprimerad och att det är okej.
Vi pratar i telefon varje dag sedan vi sågs och jag är nog redan rätt förtjust i henne. ❤
Varit på akutpsyk halva dagen idag. Insåg att jag inte kommer kunna träffa dejten imorgon utan behöver ta igen mig lite först.
Berättade det för henne och hon tog det helt normalt så vi ska ses på lördag istället.
Kanske har jag hittat en som accepterar att jag är deprimerad och att det är okej.
Vi pratar i telefon varje dag sedan vi sågs och jag är nog redan rätt förtjust i henne. ❤
Antar att det har med mäns rädsla att bli uppfattade som bögar/bögiga att göra. Kvinnor är generellt sett inte lika aviga till att utforska sin sexualitet? Bara spekulerar, för min del kan jag inte tänka mig trekant men OM jag skulle göra det skulle det totalt kvitta om det var en man eller kvinna eller ickebinär.Jag fattar verkligen inte det här. Varför söker så många par en tredje person, en kvinna? Varför alltid en kvinna?
De här paren dyker upp jätteofta och jag förstår det verkligen inte. Eller jo, kul att spica upp livet lite, men varför söker ingen en ytterligare man? Är kvinnor inte lika hotfulla i ett förhållande?
Folk får söka vad de vill, absolut, det var bara en fundering![]()
Är det på Tinder så är det ju för att du har inställningarna att du är kvinna som söker en man (man kan ju inte söka på par än så länge). Hade du varit man hade du istället fått de som söker män, eftersom det är inställt på vad man söker. Det är ju inte svårare än så.Jag fattar verkligen inte det här. Varför söker så många par en tredje person, en kvinna? Varför alltid en kvinna?
De här paren dyker upp jätteofta och jag förstår det verkligen inte. Eller jo, kul att spica upp livet lite, men varför söker ingen en ytterligare man? Är kvinnor inte lika hotfulla i ett förhållande?
Folk får söka vad de vill, absolut, det var bara en fundering![]()
Som man på tinder kan jag säga att jag aldrig fått upp någon som söker man till trekant.Är det på Tinder så är det ju för att du har inställningarna att du är kvinna som söker en man (man kan ju inte söka på par än så länge). Hade du varit man hade du istället fått de som söker män, eftersom det är inställt på vad man söker. Det är ju inte svårare än så.
Nä, det är nog fler par på Grindr, Gaydar etc som söker en annan man.Som man på tinder kan jag säga att jag aldrig fått upp någon som söker man till trekant.
Har inte sett några på Grindr heller. Men så hade jag inte den appen särskilt länge i och för sig på grund av hur sliskiga och respektlösa män är därNä, det är nog fler par på Grindr, Gaydar etc som söker en annan man.
Det är mycket sant som du säger. Jag får ta på andra glasögonÄr det på Tinder så är det ju för att du har inställningarna att du är kvinna som söker en man (man kan ju inte söka på par än så länge). Hade du varit man hade du istället fått de som söker män, eftersom det är inställt på vad man söker. Det är ju inte svårare än så.