Dejtingtråden nr 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mig ger det också i bästa fall bara inget att få kommentarer om mitt utseende. Oftast känner jag mest att det stör mig. Tror det är för att jag känner absolut noll behov av bekräftelse på det viset och lika litet behov eller ens önskan om att behöva bekräfta någon annan för det.

Får typ alltid höra att jag ser speciell/annorlunda ut! Förut kunde jag ta illa vid/inte bry mig men nu älskar jag att folk tycker jag ser annorlunda ut. :p

Mvh har en ny personlighet.

Visa bifogad fil 56996
Well I’ll be damned 😂 vi hade ett jättebra samtal, vi pratade en hel del och jag påminde honom om vissa saker han sa och då kom ursäkten direkt. Han hade en del funderingar som antydde lite på att han kanske inte är helt över mig, men jag måste ju lita på vad han faktiskt säger om det makes sense. Jag kände iaf inget annat än att det var otroligt fint att träffa min bästa vän igen. Vi ska börja hänga som vänner och se om det funkar. :)

Hoppas det kommer funka! Iom att han inte är över dig helt kan det nog bli jobbigt, för honom :D

Hear you... hur länge hade du varit ensam?
Tycker jag har hunnit ikapp mig flera gånger om och blir mer och mer akward med att dejta...
Hur länge det är beror väl på hur man ser det. Bröt upp med min exsambo för 3 år sedan och hade sedan ett kortare förhållande på ca 5 månader som tog slut för ca 2 år sedan. Efter det (och innan) har jag väl dejtat en del och man har träffats i ca 2 månader sen är det någon som inte vill ses mer, oftast jag.

Jag börjar bli mer och mer tveksam till att någon orkar med mig. Att vara en person som inte alltid mår så bra är ju tydligen väldigt svårt att hantera för andra.

Åh, ännu större anledning för mig att dumpa direkt då, det skulle jag aldrig klara av 😅
Men så tror jag många jobbar. Vet flera exempel på det.

Jag gillar verkligen inte att bli kliad på ryggen eller någon annanstans (tycker det känns som att den andre håller på att gräva sig in i in hud). Om jag sagt det till den andre, brukar jag oftast mötas av förvåning, för de älskar ju att bli kliade på ryggen.
Det är ju inget jag spontant gör på någon annan, eftersom jag själv inte alls uppskattar det.

För övrigt köpte jag och min exsambo någon sån bok om love language och var för mig en ögonöppnare och låg nog till stor del bakom att vi sen gjorde slut. För jag kände att vi är alldeles för olika på många plan.

Varit på akutpsyk halva dagen idag. Insåg att jag inte kommer kunna träffa dejten imorgon utan behöver ta igen mig lite först.
Berättade det för henne och hon tog det helt normalt så vi ska ses på lördag istället.
Kanske har jag hittat en som accepterar att jag är deprimerad och att det är okej.

Vi pratar i telefon varje dag sedan vi sågs och jag är nog redan rätt förtjust i henne. ❤

Varit på akutpsyk halva dagen idag. Insåg att jag inte kommer kunna träffa dejten imorgon utan behöver ta igen mig lite först.
Berättade det för henne och hon tog det helt normalt så vi ska ses på lördag istället.
Kanske har jag hittat en som accepterar att jag är deprimerad och att det är okej.

Vi pratar i telefon varje dag sedan vi sågs och jag är nog redan rätt förtjust i henne. ❤

Kram! :heart

ok not to be ok - marshmello 💛

Matchar fortfarande med 24-25 åringarna.
Har dock en promenad och kvällsbads dejt inplanerad med en 38(!) årig snubbe, jag städade på hans jobb för typ 10 år sen..
Vi skulle setts igår, men han hade migränkänningar.

Tappar fan allt hopp.

Jag har tydligen en ny dejt imorgon med honom jag träffade förra helgen. Han frågade om jag ville komma hem till honom och laga middag tillsammans och dansa bachata... Lite osäker på om jag vet hur man dansar bachata, men det låter kul iaf. 😄 Känner mig dock tveksam till om det kan bli något utöver vänskap.

Jag fattar verkligen inte det här. Varför söker så många par en tredje person, en kvinna? Varför alltid en kvinna?
De här paren dyker upp jätteofta och jag förstår det verkligen inte. Eller jo, kul att spica upp livet lite, men varför söker ingen en ytterligare man? Är kvinnor inte lika hotfulla i ett förhållande?
Folk får söka vad de vill, absolut, det var bara en fundering 😁

Jag fattar verkligen inte det här. Varför söker så många par en tredje person, en kvinna? Varför alltid en kvinna?
De här paren dyker upp jätteofta och jag förstår det verkligen inte. Eller jo, kul att spica upp livet lite, men varför söker ingen en ytterligare man? Är kvinnor inte lika hotfulla i ett förhållande?
Antar att det har med mäns rädsla att bli uppfattade som bögar/bögiga att göra. Kvinnor är generellt sett inte lika aviga till att utforska sin sexualitet? Bara spekulerar, för min del kan jag inte tänka mig trekant men OM jag skulle göra det skulle det totalt kvitta om det var en man eller kvinna eller ickebinär.

Är det på Tinder så är det ju för att du har inställningarna att du är kvinna som söker en man (man kan ju inte söka på par än så länge). Hade du varit man hade du istället fått de som söker män, eftersom det är inställt på vad man söker. Det är ju inte svårare än så.

Är det på Tinder så är det ju för att du har inställningarna att du är kvinna som söker en man (man kan ju inte söka på par än så länge). Hade du varit man hade du istället fått de som söker män, eftersom det är inställt på vad man söker. Det är ju inte svårare än så.
Som man på tinder kan jag säga att jag aldrig fått upp någon som söker man till trekant.

Det är mycket sant som du säger. Jag får ta på andra glasögon 😁
Jag söker bara på kvinnor iofs, men det blir ändå resultatet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 711
Senast: LovingLife
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
3 028
Hundhälsa Jag behöver skriva av mig och kanske få lite råd om min hund. Jag har kanske målat fan på väggen som sitter och gråter men det blir lätt...
Svar
13
· Visningar
2 498
Relationer Back again.. Det är lite oklart vad jag vill med tråden, vet att det bara är jag som kan bestämma för mig själv till syvende och sist...
24 25 26
Svar
505
· Visningar
67 964
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka