Dejtingtråden nr 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Klassiker man gjorde på gymmet när man glömt handduk. Hade dock känts väldigt weird att göra det om man hade en. Om du hade haft pappersservetter och han börjat med dem så hade det varit ännu mer träffande :laugh:

Ja, jag fattar fortfarande ingenting. Tror det var för att han frös? Men det är ju bara att ta en varm dusch då istället 🤔

Ja, jag fattar fortfarande ingenting. Tror det var för att han frös? Men det är ju bara att ta en varm dusch då istället 🤔

Nu har han skrivit, tack för bra sällskap och att jag har en riktigt cool personlighet och gett mig sitt nummer.
Ska klura ut vad jag kan skriva eftersom jag inte vill ses igen. Engelska är verkligen inte min starka sida...

Innan jag träffade min särbo så hade jag lite kontakt med en snubbe från en dejtingapp och vi var på två korta, stela dejter. Eftersom varken dialog, humor eller attraktion uppstod trots att jag gav det tid så sa jag som det var, att det klickade inte för mig.
Han tog det inte så bra och jag fick ett bittert svar. Detta var i Februari. Sen hörde han av sig i våras, nått tafligt kontaktförsök på messinger (gav honom aldrig mitt telenummer och addade inte på Fejan heller) Jag svarade mycket kort och lät hans kontaktförsök falla. Jag hade ju redan sagt innan att det inte klickat osv.
Trodde han fattade där men näää....nu hörde han av sig igen!
Varför gör man det till någon som först nobbat med en tydlig förklaring som dessutom inte inger något hopp? Sen nappar personen inte heller på ett nytt kontaktförsök och ändå testar man igen!

Jag svarade mycket kort och undvek hans frågor om ditt och datt även denna gången.

Innan jag träffade min särbo så hade jag lite kontakt med en snubbe från en dejtingapp och vi var på två korta, stela dejter. Eftersom varken dialog, humor eller attraktion uppstod trots att jag gav det tid så sa jag som det var, att det klickade inte för mig.
Han tog det inte så bra och jag fick ett bittert svar. Detta var i Februari. Sen hörde han av sig i våras, nått tafligt kontaktförsök på messinger (gav honom aldrig mitt telenummer och addade inte på Fejan heller) Jag svarade mycket kort och lät hans kontaktförsök falla. Jag hade ju redan sagt innan att det inte klickat osv.
Varför gör man det till någon som först nobbat med en tydlig förklaring som dessutom inte inger något hopp? Sen nappar personen inte heller på ett nytt kontaktförsök och ändå testar man igen!

Jag svarade mycket kort och undvek hans frågor om ditt och datt även denna gången.
Blockerar?

Jag hade blockat redan efter det bittra svaret 🙊

Det har nu hunnit komma en frågan om prommenad också. :meh:

Jag kommer svara att jag har en relation som jag är lycklig i och inte är intresserad.
Backar han inte undan så blockar jag.
Men det är då själva fan att det ska behöva blockas. Jag tycker att vuxet folk borde ha mer social förmåga än att sånt ska vara nödvändigt.

Det har nu hunnit komma en frågan om prommenad också. :meh:

Jag kommer svara att jag har en relation som jag är lycklig i och inte är intresserad.
Backar han inte undan så blockar jag.
Men det är då själva fan att det ska behöva blockas. Jag tycker att vuxet folk borde ha mer social förmåga än att sånt ska vara nödvändigt.

Håller verkligen med! Men folk är så jävla gränslösa så man tvingas upprätthålla gränserna själv :meh:

Han verkade fatta.
Men jag lägger en block iaf. Tycker att efter nära 7 mån så borde man ha släppt och glömt någon man varit på 2 snabba dejter med. Det känns lite olustigt att han ploppar upp då och då. Lika bra att göra sig "osynlig".

Han verkade fatta.
Men jag lägger en block iaf. Tycker att efter nära 7 mån så borde man ha släppt och glömt någon man varit på 2 snabba dejter med. Det känns lite olustigt att han ploppar upp då och då. Lika bra att göra sig "osynlig".

Det har hänt mig också två gånger och jag blir helt perplex, vad tror de? Jag har skrivit rakt ut till båda "vänligen hör aldrig mer av dig". Den ena hann svara "ok" innan jag blockade, den andra öppnade jag inte ens och läste utan blockade bara direkt.

Träffade Gangstern igår igen, myste lite först och sen hade vi visst sex i hans soffa :angel:
Väldigt bra sex! Vilket jag behövde och han fokuserade mest på mig så det var fint :D

Så nu har jag ett KK iaf vilket passar mig bra just nu
Åh vad fint!!

Nu har han skrivit, tack för bra sällskap och att jag har en riktigt cool personlighet och gett mig sitt nummer.
Ska klura ut vad jag kan skriva eftersom jag inte vill ses igen. Engelska är verkligen inte min starka sida...

OM du skulle vilja bolla spraket sa staller jag garna upp som bollplank - har bott och dejtat i London i maanga ar.. Men engelsksprakiga ar generellt valdigt overseende med sprakbrister (inte minst for att de sallan sjalva pratar nagot annat sprak...)

Jag har efter ett gang (4, 5?) forsta dejter denna sommaren lyckats klara av 3 dejter med samma kille - en byrakrat pa finansdepartementet (vad sexigt det later). Forsta dejten korde vi "park ciders" en sondagseftermiddag, och sen har vi haft tva kvallsdejter med mat och drinkar.

Jag ar pa "obligatorisk" semester fran jobbet, vilket han vet om och sa har han erbjudit sig att ta ledigt fran jobbet pa fredag for att spendera dagen ihop....
En hel dag!?

haha. Eftersom han vet om att jag ar ledigt kandes det oartigt att saga nej, sa nu forsoker jag planera en regnsaker (typiskt daligt vader!) dag pa fredag - extra knepigt i pandemitider!

Ja, våran konversation dog ut igår, och jag kom på mig själv att gå och vänta hela dagen på ett sms från han, men sen tänkte jag att han hörde faktist av sig först både i fredags och i går så jag slängde iväg ett typ:

”Funderat på om jag skulle höra av mig i dag eller inte, för om det bara handlade om fogskum på dörrmattan så känns det lite konstigt att höra av sig till dig på en ledig söndag, men ingen minns en fegis! 😅 Ni är ju klara med jobbet här så det värsta som kan hända är att vi aldrig hörs igen, men jag ville egentligen bara säga att jag tycker du är jättefin och supertrevlig, och är du fortfarande inne på att ta en fika så är jag hemma och ledig på Tisdag! 😊

Då svarade han: ”Haha, nej, fogskummet på mattan var mest en öppning, tänkte att jag chansar.
Jag vart intresserad av dig och vill absolut träffa dig! 😊 Då bestämmer vi Tisdag tycker jag. 😊

Så det gick ju bra! 😅

Haha så roligt sätt att ta kontakt ☺.

Träffade Gangstern igår igen, myste lite först och sen hade vi visst sex i hans soffa :angel:
Väldigt bra sex! Vilket jag behövde och han fokuserade mest på mig så det var fint :D

Så nu har jag ett KK iaf vilket passar mig bra just nu

Härligt! 😄

-----

Aaah.... jag samlar mod för att messa en kille jag fått numret till av en kollega... ☺...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 713
Senast: LovingLife
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
3 028
Hundhälsa Jag behöver skriva av mig och kanske få lite råd om min hund. Jag har kanske målat fan på väggen som sitter och gråter men det blir lätt...
Svar
13
· Visningar
2 498
Relationer Back again.. Det är lite oklart vad jag vill med tråden, vet att det bara är jag som kan bestämma för mig själv till syvende och sist...
24 25 26
Svar
505
· Visningar
67 964
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX