Man kan spara från snap med, även utan att du vet om det. Finns tricks överallt. Kan vara bra att veta.Använt snap och sen får han använda fantasin. Det ska inte ligga en massa bilder och videos på mig som kan skada mig i det långa loppet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man kan spara från snap med, även utan att du vet om det. Finns tricks överallt. Kan vara bra att veta.Använt snap och sen får han använda fantasin. Det ska inte ligga en massa bilder och videos på mig som kan skada mig i det långa loppet.
S vill att jag skickar snusk så han har nåt att kolla på när vi inte ses.
Jag är inte obekant med detta och brukar inte ha några problem med det. Brukar bara skicka till folk jag är kk med. Just nu känns det konstigt, har för tillfället sagt att han får använda fantasin
Hur har/hade ni gjort?
Inte ett dugg ansträngande att komma runt det. Tar Typ 1 sekund. Du öppnar fler fönster, trycker på telefonen så du ser alla öppna fönster/appar och gör en Screenshot. Syns inte hos avsändaren.Fördelen med snap är att allt raderas när man har öppnat och tittat på det. Om mottagaren sparar eller skärmdumpar så pingar det till hos avsändaren. Finns väl sätt att komma runt det men det krävs en del ansträngning.
Jag håller med här.Jag vill bestämma sånt själv. Tycker inte att det är något man ber om. Tycker du gav honom ett bra svar. Är han seriös så kan han ta det.
S vill att jag skickar snusk så han har nåt att kolla på när vi inte ses.
Jag är inte obekant med detta och brukar inte ha några problem med det. Brukar bara skicka till folk jag är kk med. Just nu känns det konstigt, har för tillfället sagt att han får använda fantasin
Hur har/hade ni gjort?
Har du iPhone? Har sett det hacket på iPhones men funkar inte på min android. Man kan däremot spela in med nån screen recording-app så syns det inte för avsändarenInte ett dugg ansträngande att komma runt det. Tar Typ 1 sekund. Du öppnar fler fönster, trycker på telefonen så du ser alla öppna fönster/appar och gör en Screenshot. Syns inte hos avsändaren.
Tack och hej - du skulle alltså dumpa din pojkvän om han bad om en film/bild?
AlrightNä, dålig formulering av mig där mitt i natten. Menade typ tack och hej till såna bilder![]()
oHar du iPhone? Har sett det hacket på iPhones men funkar inte på min android. Man kan däremot spela in med nån screen recording-app så syns det inte för avsändaren
Weird. Provade på en kompis Snap (för att inte göra bort mig) men det kom upp notis om att jag screenshottat ändå. Det var nog några månader sedan, har en Google pixel XLo
Har android, Samsung. Funkar också för min kompis Samsung (annan modell).
Jag har sagt tvärt nej i sådana situationer. Aldrig någonsin att några sådana bilder kommer fotograferas eller skickas på mig. Jag litar inte en sekund på att sådana bilder aldrig någonsin riskerar att bli sedda av fel personer.S vill att jag skickar snusk så han har nåt att kolla på när vi inte ses.
Hur har/hade ni gjort?
Jag har sagt tvärt nej i sådana situationer. Aldrig någonsin att några sådana bilder kommer fotograferas eller skickas på mig. Jag litar inte en sekund på att sådana bilder aldrig någonsin riskerar att bli sedda av fel personer.
Åh skulle någon typ bestämma sig för att skicka avklädda bilder av mig för att hämnas/utpressa då hade jag nog bara lagt ut en stringbikini bild på instagram eller Facebook och bara YOLO.Om då någon inte vill umgås/anställa mig för att dom sett min röv så kan dom ju få slippa tänker jag.
Jag har också funderat på det! Hängde lite i bdsm-kretsar förut och en del jag träffade var paniskt rädda för att deras aktiviteter skulle nå fram till deras arbetsgivare. Jag har jättesvårt att förstå det. Alla normala personer förstår väl att en persons sexuella aktiviteter har noll och inget att göra med hens förmåga att utföra sitt arbete. Liksom jag har ett sexliv, so? Om jag var arbetsgivare och fick sexbilder på mina anställda skickade till mig skulle jag bara informera den anställde och sen förpassa historien till arkivet .Ja, alltså... jag tänker inte bli politiker eller något sådant. Men även om jag skulle bli det, vad skulle sådana bilder kunna göra? Visa att jag är en människa? Det säger mer om puckot som spred bilderna än vad det säger om mig...
Ja, alltså... jag tänker inte bli politiker eller något sådant. Men även om jag skulle bli det, vad skulle sådana bilder kunna göra? Visa att jag är en människa? Det säger mer om puckot som spred bilderna än vad det säger om mig...
jag tycker nog att det är en jäkla skillnad på att vara avklädd i ett omklädningsrum eller att ta en bild i bikini på stranden mot en sexualiserad bild tagen för att egga någon! Jag är rätt obrydd om någon ser mig naken eller avklädd, men är inte alls lika bekväm med att objektifiera min kropp för några ”snusk”bilder (som jag tolkar som mer privata än bara lättklätt). Det känns intimt och utsatt för min del. Det handlar inte om att vara rädd för något rykte eller att tro att det skulle påverka min yrkesroll.
Om man är bekväm med det - kör på! Men tycker det är fel att bagatellisera det eftersom det beror helt på vad man har/har haft för relationer i sitt liv och vilket förhållande man har till sin egna kropp och sexualitet.