Dejtingtråden nr 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vilka då? För den appen som kunde spara snappar togs ju bort. Så hur kommer man runt det?
Kolla tidigare i tråden, flera som hävdade att det går, jag satte mig inte in exakt i hur det går till. Men ett rookiesätt är ju att fota med en annan telefon.

Vad kul att du är tillbaka på buke och att du verkar fått kontakt med en trevlig kille! :) Har undrat var du tog vägen. Minns dina inlägg om arbetsnarkomanen, visst var det även han som var intresserad av ekonomi/finans?

Jaa men precis, det stämmer. Iof har i princip alla killar jag dejtat/träffat senaste året varit finanskillar, men arbetsnarkomanen var nog enda jag skrev om flera gånger. :angel:

Den nya killen jobbar också mycket, inom finansbranschen, men ja. :D

Kolla tidigare i tråden, flera som hävdade att det går, jag satte mig inte in exakt i hur det går till. Men ett rookiesätt är ju att fota med en annan telefon.
Fast fota med en annan telefon blir ju aldrig riktigt bra. Dessutom måste man ha minst två telefoner och man måste vara snabb och förberedd om man sätter det på tidsinställt.

Fast fota med en annan telefon blir ju aldrig riktigt bra. Dessutom måste man ha minst två telefoner och man måste vara snabb och förberedd om man sätter det på tidsinställt.
Javisst. Men det går. Och vill man använda bilderna för utpressning eller liknande så bryr man sig kanske inte jättemycket om kvaliteten. Men du argumenterar med fel person, jag är inte särskilt brydd personligen.

Är tyvärr jag som vill ses nu, just nu vill han nog mest glömma att jag existerar 😔. Jag sa "vet hur det kommer bli, om några veckor hör du av dig när du vill ligga" och han svarade att vi ska aldrig mer ligga men det har jag hört förr. Nu vill han inte veta av mig alls, jag vill prata nu och avsluta nu och inte höra av honom om några veckor igen när han har lust.
Jag tänker att du inte är så snäll mot dig själv genom att träffa honom. Jag säger inte att du gör som jag, men för mig var det ett avancerat självskadebeteende att umgås med män som inte uppskattade mig som människa. Och det gjorde bara mitt eget självförtroende än sämre.
Så gör dig själv en tjänst och välj dig själv. Gå vidare, han kommer inte göra dig lycklig. Du förtjänar bättre, jag lovar! :heart

@Niyama vad trist att din kk beter sig sådär mot dig! Det är ju inte okej någon stans, men jag förstår absolut att du vill prata med honom och få ett avslut... Av egen erfarenhet vet jag dock tyvärr att det kan vara svårt när man väl börjar prata, och dem är trevliga och charmiga igen, att faktiskt göra slut.... Är det här killen du berättade om i höstas, som du träffade på parkeringen om jag minns rätt?

Hoppast du träffar någon ny vettig, du kanske kan köra med både Tinder och BC ett tag och utvärdera sedan?

@Niyama vad trist att din kk beter sig sådär mot dig! Det är ju inte okej någon stans, men jag förstår absolut att du vill prata med honom och få ett avslut... Av egen erfarenhet vet jag dock tyvärr att det kan vara svårt när man väl börjar prata, och dem är trevliga och charmiga igen, att faktiskt göra slut.... Är det här killen du berättade om i höstas, som du träffade på parkeringen om jag minns rätt?

Hoppast du träffar någon ny vettig, du kanske kan köra med både Tinder och BC ett tag och utvärdera sedan?
Ja, det är han. Och jag skrev ett dagboksinlägg i februari tror jag det var när han gjort samma sak: sågs, hade sex och sen verkade han knappt vilja prata med mig.

Har varit extremt tydligt med att om vi ska ligga måste vi kunna höras lite efteråt. Han lovade igen. Det spårade ur totalt i slutet av veckan och jag skickade flera sms och ringde när hans dejt satt i bilen (jag visste inte det, alltså jag vet om dejten men inte att hon var där då) och telefon var kopplad till bilen så dejten hade sett mina sms och blivit ganska sur. Men herregud, är väl inte mitt fel att han trasslat in sig totalt. Hade han bara svarat innan hade det ju inte blivit så heller. Han tjatade som fan om att ses förra veckan och denna vecka verkar han inte vilja veta av mig, så jag frågade om dejten var bortrest förra veckan? "Ja."

Tinder är ganska kul hittills, har skrivit lite med flera och det har varit MYCKET bättre än bc. Kanske jag aldrig ens träffar någon av dom men jag blir iaf mer hoppfull än när jag haft bc och mest bara blir uppgiven och undrar om det inte finns några normala män alls.

Är tyvärr jag som vill ses nu, just nu vill han nog mest glömma att jag existerar 😔. Jag sa "vet hur det kommer bli, om några veckor hör du av dig när du vill ligga" och han svarade att vi ska aldrig mer ligga men det har jag hört förr. Nu vill han inte veta av mig alls, jag vill prata nu och avsluta nu och inte höra av honom om några veckor igen när han har lust.

Nu blir det ju helt uppenbart varför du vill fortsätta träffa honom. DU tycker inte att du är värd bättre.

Du behöver inte höra av honom igen om några veckor om du bara blockerar honom. Så enkelt men du har alldeles för hög tolerans för att bli dåligt behandlad.

Jag förstår att man ibland vill ha ett avslut men ibland kan inte motparten ge det avslut man önskar. Han verkar vara sådan. Så även om det inte är det avslut du hade önskat, ge dig själv ett slut på den här kontakten @Niyama Även om det är väldigt svårt nu tror jag att du kommer känna tyngden lätta från axlarna inte allt för långt efter att du brutit. DU har ju berättat att ni inte kan fortsätta som det varit, att du behöver annat för att kunna fortsätta relationen. Han är förvarnad. Det är inte "konstigt" att du nu omsätter ord till handling och klipper bort honom ur ditt liv utan att ses för att sätta punkt ❤️

Fick ett meddelande sent igår kväll av killen jag träffade i lördags, där han frågade om jag ville komma upp till honom och träffas igen, för att han gärna ville se mig igen. Så var lite spontan och åkte dit. Hade en jättemysig kväll, åt glass, kollade på film och sov över. Blev erbjuden typ hotellfrukost och hånglade hela vägen till dörren innan jag fick springa till parkeringen som höll på att gå ut. :rofl: Fick sen ett nytt meddelande om att vi borde planera en träff till på torsdag. Vi har inte sagt något mer än att vi ska ses lite och ha det trevligt. Känns bra. Känns ärligt so far.

Träffade Vs föräldrar i helgen, de var väldigt rara och Ruben gjorde succé som vanligt.
Fantastiskt att kunna vara så otrevlig och ändå alltid bli så omtyckt 🙄😂

De frågade om jag och V vill följa med dem och paddla över dagen på semestern. Förvånade mig själv genom att tacka ja. Paddla är kul och de var verkligen trevliga!
Självklart följer Ruben också med och paddlar 😁

Haha, va fn... Vill bara skriva till killen från i fredags men vill inte vara ett creep... Hoppas vår gemensamma vän drar ihop något snart igen :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 707
Senast: LovingLife
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
3 026
Hundhälsa Jag behöver skriva av mig och kanske få lite råd om min hund. Jag har kanske målat fan på väggen som sitter och gråter men det blir lätt...
Svar
13
· Visningar
2 498
Relationer Back again.. Det är lite oklart vad jag vill med tråden, vet att det bara är jag som kan bestämma för mig själv till syvende och sist...
24 25 26
Svar
505
· Visningar
67 964
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka