Dejtingtråden nr 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kura framför brasan, film i soffan, långa sovmornar när man är ledig, inga grillkvällar hos kompisar. Jag tycker det är perfekt hångeltajm på vintern :laugh:

Herregud, sommaren går ju i ett. Man ska hinna umgås med allt å alla.
Herre gud så jobbigt 😆 Jag har inte träffat nån utanför jobbet sen jag var i USA i Februari... Eller ja, jag fikade ett par timmar med en elev/vän för att prata träningsupplägg, utan att ta betalt för det 😂

Gud vad jag saknar S! Vi kan inte ringas heller då han inte har täckning på telefonen :(

S vill att jag skickar snusk så han har nåt att kolla på när vi inte ses.

Jag är inte obekant med detta och brukar inte ha några problem med det. Brukar bara skicka till folk jag är kk med. Just nu känns det konstigt, har för tillfället sagt att han får använda fantasin :D

Hur har/hade ni gjort?

Jag är inte obekant med detta och brukar inte ha några problem med det. Brukar bara skicka till folk jag är kk med. Just nu känns det konstigt, har för tillfället sagt att han får använda fantasin :D

Hur har/hade ni gjort?

Har han uttryckligen bett om det alltså? Näää.... Jag skickar sånt typ hela tiden men då är det i pågående interaktion där det liksom kommer naturligt och personen skickar ungefär detsamma. Skulle någon relativt ny person och där vi inte har en historia av att göra det begära det så nä... tack och hej.

Hur har/hade ni gjort?
Jag hade inte skickat om det inte kändes bra. Om jag hade skickat så hade jag självklart skickat på snap.

Har han uttryckligen bett om det alltså? Näää.... Jag skickar sånt typ hela tiden men då är det i pågående interaktion där det liksom kommer naturligt och personen skickar ungefär detsamma. Skulle någon relativt ny person och där vi inte har en historia av att göra det begära det så nä... tack och hej.
Tack och hej - du skulle alltså dumpa din pojkvän om han bad om en film/bild?

Hur har/hade ni gjort?
Om du inte känner dig bekväm med det ska du absolut inte göra det.

Jag hade inte gjort det, dels känner jag mig inte bekväm med det överhuvudtaget och personligen känns det olustigt att såna bilder/filmer finns hos någon annan som i förlängningen kan missbruka dem.

Om du inte känner dig bekväm med det ska du absolut inte göra det.

Jag hade inte gjort det, dels känner jag mig inte bekväm med det överhuvudtaget och personligen känns det olustigt att såna bilder/filmer finns hos någon annan som i förlängningen kan missbruka dem.
Fördelen med snap är att allt raderas när man har öppnat och tittat på det. Om mottagaren sparar eller skärmdumpar så pingar det till hos avsändaren. Finns väl sätt att komma runt det men det krävs en del ansträngning.

Hur har/hade ni gjort?

Känner du inte för att göra det så gör det inte, är du ok med det så kör på. Om du är orolig att de kommer på villovägar kan du ju skicka lite "oskyldigare" bilder (det finns ju nivåer menar jag :angel:).

Jag skickar ibland till särbon (och han till mig) men helt ärligt skiter jag i om de bilderna skulle komma på villovägar. Det är tämligen oskyldigt ändå och ingen skulle kunna använda dem mot mig.

Fördelen med snap är att allt raderas när man har öppnat och tittat på det. Om mottagaren sparar eller skärmdumpar så pingar det till hos avsändaren. Finns väl sätt att komma runt det men det krävs en del ansträngning.
Absolut, men om mottagaren sparar kan jag ju ändå inte göra så mycket åt det, mer än att jag vet att så är fallet. Så jag personligen hade inte gjort det alls, mer än rätt oskyldiga bilder och de hade jag kunnat skicka oavsett om någon sparar dem eller ej. Nu tyckte @pepp att det kändes konstigt att göra, så då tycker jag man ska avstå när man inte är bekväm med det oavsett om det raderas eller ej.

Känner du inte för att göra det så gör det inte, är du ok med det så kör på. Om du är orolig att de kommer på villovägar kan du ju skicka lite "oskyldigare" bilder (det finns ju nivåer menar jag :angel:).

Jag skickar ibland till särbon (och han till mig) men helt ärligt skiter jag i om de bilderna skulle komma på villovägar. Det är tämligen oskyldigt ändå och ingen skulle kunna använda dem mot mig.

Är inte så nojjig att det ska hamna på villovägar, jag litar på honom på det sättet :) så kommer nog göra det.

Det var just grejen att han frågade, aldrig varit med om att pojkvänsmaterial har frågat :o

Absolut, men om mottagaren sparar kan jag ju ändå inte göra så mycket åt det, mer än att jag vet att så är fallet. Så jag personligen hade inte gjort det alls, mer än rätt oskyldiga bilder och de hade jag kunnat skicka oavsett om någon sparar dem eller ej. Nu tyckte @pepp att det kändes konstigt att göra, så då tycker jag man ska avstå när man inte är bekväm med det oavsett om det raderas eller ej.
Jag hade aldrig skickat till någon eller öht beblandat mig med någon som jag var rädd skulle spara trots att jag sagt att det inte var ok. Så den risken har jag aldrig haft anledning att reflektera över. Och självklart ska man inte skicka om det inte känns bra, det skrev jag ju också.

Är inte så nojjig att det ska hamna på villovägar, jag litar på honom på det sättet :) så kommer nog göra det.

Det var just grejen att han frågade, aldrig varit med om att pojkvänsmaterial har frågat :o

Mja, oftast så hintas det väl lite försiktigt, men beror ju på hur rak personen är i sin kommunikation annars. Det viktigaste tycker jag är att de accepterar om man säger nej utan överdrivet tjat. (Lite tjat i en flirtig/skojig ton kan jag dock stå ut med)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 707
Senast: LovingLife
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
3 026
Hundhälsa Jag behöver skriva av mig och kanske få lite råd om min hund. Jag har kanske målat fan på väggen som sitter och gråter men det blir lätt...
Svar
13
· Visningar
2 498
Relationer Back again.. Det är lite oklart vad jag vill med tråden, vet att det bara är jag som kan bestämma för mig själv till syvende och sist...
24 25 26
Svar
505
· Visningar
67 964
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka