Jag känner mig så larvig men jag behöver lite input..
fick en matchning på tinder häromveckan, en person som jag mött genom bekanta vid oregelbundna tillfällen sedan en tid tillbaka. Jag har definitivt ett gott öga till honom, men är usel på att känna av vibbar så jag vet inte om det är en matchning baserat på ömsesidigt intresse eller om det mer var av karaktär att det var någon bekant som var kul att få kontakt med igen och följa upp ett projekt som jag jobbade med sist vi sågs, för det är vad chatten mynnade ut i. Det framgår inte av varken min eller hans profil vad vi vill ha ut av tinder.
Ena sidan av mig vill avvakta och se om han tar kontakt igen, då kan jag tänka mig att föreslå att vi ska ses. Den andra sidan av mig vill veta nuuu och bara liksom fråga, men jag känner mig påflugen! Vad ska jag göra? Riva av plåstret? Avvakta över helgen? Hoppas att vi råkar mötas spontant framöver och försöka känna av stämningen då?
Ena sidan av mig vill avvakta och se om han tar kontakt igen, då kan jag tänka mig att föreslå att vi ska ses. Den andra sidan av mig vill veta nuuu och bara liksom fråga, men jag känner mig påflugen! Vad ska jag göra? Riva av plåstret? Avvakta över helgen? Hoppas att vi råkar mötas spontant framöver och försöka känna av stämningen då?