Men snälla @Fibusen , hallå LUGN! Överanalysera, ja, du sa det själv....
Kan du inte bara skriva till honom typ nåt som f.eks. att det var dumt ni inte hann träffas i helgen? Om du tror att han backat för att ge dig space så vore det säkert bra med lite bekräftelse från dig på att du fortfarande tycker om honom och ser fram emot att träffa honom.
Jo,fast fungerar hjärnan som min gör, så blir det fel hur jag än gör!
Jag tänkte skicka iväg något liknande sånt i dag, men sen kände jag bara: Men gud, tänk om han kommit fram till att det faktist är en dålig idé, sen känner han sig pressad och får dåligt samvete mot mig för han känner att jag vill det här så mycket, och han vill det inte lika mycket.
Så då tänkte jag att jag skickar bara film på hästen som jag gjorde till ”alla andra” som vanligt så kanske han förstår att jag inte är sur iallafall, om han nu trodde att jag blev det eftersom jag bara svarade ett kort ”okej” på att han redan hade åkt iväg på jobb. Vilket jag såklart inte blev, men jag stod vid grillen i spöregn och skulle valla in alla ungar och samtidigt rädda potatisen ur ugnen så hann inte svara mer än så och tyckte det var oförskämt att inte svara alls.
Ja, ni ser ju!
Nu har vi ju inte pratat/skrivit så mycket alls sen vi sågs sist, men det har iallafall blivit 2-4 mess om dagen... Så det har ju inte gått från hundra till noll, utan mer från tre till noll!
Jag tror dock att han behöver fundera lite, han vet ju hur jag är, plus att vi är väldigt nära vänner. Jag har ju grubblat på detta sen i April där egentligen, men jag gjorde ju inget åt det då, utan det kom ju på tal sist bara när han frågade varför jag inte var med honom för då, så jag har ju kanske kommit lite längre i processen!
Men jag smäller nog till med ett godmorgon och något halvbra i morgon när jag vaknar iallafall, och hoppas på att det inte blir fel. Om jag minns rätt så kommer han ”hem” till helgen och blir hemma i 2,3 veckor iaf, blir lite lättare då att komma fram till något om vi kan ses.