Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, är det bara jag som börjat få en massa reklam från Equestrian Singels, Muddy Dates etc?
Känns som att det är ett och samma bolag som ligger bakom allihop, eller har jag fel?
@Twihard Hur gick det efter dejten, har du och Ved-killen hörts nåt...?
Vi skrev lite, men sedan den dejten skrev han till och med bara om ved :/ Så jag tackade för mig
Okej! Ja, men vad bra att du avslutade det och inte bara ghostade. Kändes det svårt att formulera ett avslut eller det gick bra?
Ja jag tycker inte om att ghosta folk. Hade lite ångest för tycker sådant är svårt men skrev att det var trevligt att träffas, men att jag inte ville fortsätta träffas då jag inte kände något mer än vänskap - typ. :/
Nä, det är inte riktigt schysst att ghosta, men kan ju vara svårt hur man ska formulera ett avslut, men det där var ju bra!
Ja precis, jag förstår ändå att folk ghostar - även om jag inte gillar det. Jag skulle säkert kunnat fega ut och göra det, men tog tag i saken istället. Dels för vi bor så nära varann och dels för det kändes snällast.
Har ni pratat om att ses?Min bästis fick kolla igenom min tinder igår. Hon var förskräckt över hur många jag slutat svara till alltså jag hatar ju verkligen att sitta och skriva till folk jag inte känner...
Förutom då tindersnubben som jag inte träffat än, men vi pratade i telefon igår åtminstone...
Har ni pratat om att ses?
Yes det har vi. Vi skulle setts i torsdags, men han hade sån tandvärk...
Var de han som hade barn eller är detta en annan?
Aha tråkigt hoppas ni får till att sesYes det har vi. Vi skulle setts i torsdags, men han hade sån tandvärk...