Dejtingtråden nr 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså, är det bara jag som börjat få en massa reklam från Equestrian Singels, Muddy Dates etc?

Känns som att det är ett och samma bolag som ligger bakom allihop, eller har jag fel?

Alltså, är det bara jag som börjat få en massa reklam från Equestrian Singels, Muddy Dates etc?

Känns som att det är ett och samma bolag som ligger bakom allihop, eller har jag fel?

Jag får jättemycket från Equestrian singles, men det är nog dels mitt eget fel som varit inne och kollat på deras sidor... :meh: Inte fått nåt från Muddy Dates.

Ja jag tycker inte om att ghosta folk. Hade lite ångest för tycker sådant är svårt men skrev att det var trevligt att träffas, men att jag inte ville fortsätta träffas då jag inte kände något mer än vänskap - typ. :/

Nä, det är inte riktigt schysst att ghosta, men kan ju vara svårt hur man ska formulera ett avslut, men det där var ju bra! 👍

Min bästis fick kolla igenom min tinder igår. Hon var förskräckt över hur många jag slutat svara till :D alltså jag hatar ju verkligen att sitta och skriva till folk jag inte känner...

Förutom då tindersnubben som jag inte träffat än, men vi pratade i telefon igår åtminstone...

Min bästis fick kolla igenom min tinder igår. Hon var förskräckt över hur många jag slutat svara till :D alltså jag hatar ju verkligen att sitta och skriva till folk jag inte känner...

Förutom då tindersnubben som jag inte träffat än, men vi pratade i telefon igår åtminstone...
Har ni pratat om att ses?

Vet inte vad som händer med danskillen, har dålig magkänsla nu. Jag hörde av mig i onsdags och kollade läget, då hade vi inte hörts sen vi sågs i söndags. Skrev väl lite, men inget om att ses och vi har inte hörts nu under helgen som vi brukar.
Känner att jag kanske ska avvakta lite och ge honom space 🙄.

Fingers crossed. Uppdaterade min relationsstatus igår på eget bevåg. Hade slut på motargument och fått fint bemötande på massiv upprördhet under veckan 😅 Det är viktigt för mig för jag blir lätt upprörd, men ändå känns det verkligen som att han vill mig väl och det är ingen känsla jag är van vid. Ingen mening med att gå runt och vara rädd mer, nu ska det fasen få en ärlig chans.

GK ringde! min ex fru hade ringt och hånat henne!
(de känner varandra lite löst)
Men hon hade bara lagt på och sa till mig att hon pratar bara med tonåringar som befinner sig i tonåren. Att prata med mitt ex är inget hon vill göra. Jag förstår henne. Jag sa åt henne att blocka henne.

Har inte uppdaterat här på länge. Det har varit lite hit och dit med Sp, känts dåligt, bra igen ett kort tag och sen tveksamt igen, och vi har snackat om det en del. Nu senast när vi sågs blev det i alla fall klargjort att vi inte kommer att ha någon långsiktig kärleksrelation. Jag har blivit säker på det nu, och då känns det oärligt och fejkigt och skavande att bara fortsätta glida med.

Men det är inte lätt. Efter den intensiva förälskelsen vi haft, bekräftelsen och närheten, den sköna bubblan vi kunnat gå in i och få vila från vardagen. Jag tycker ju fortfarande mycket om honom, och trivs i hans sällskap och vill gärna fortsätta träffas, som det känns nu, men det måste fungera 100% för honom också. Det vet han inte. Vi ska smälta det lite så får vi se hur vi går vidare.

Så kommer det ju en reaktion nu, bara för att jag ”släppt taget”, att det bubblar upp starkare känslor för honom, jag minns alla de finaste stunderna och vill ta tillbaka allt, säga ”jag är visst kär i dig, glöm vad jag sagt, det är fortfarande vi ”, men jag kan se igenom det. Jag hade inte gått och velat fram och tillbaks i flera månader om det hade varit så enkelt. Visst finns det känslor, men de räcker inte, det är så mycket annat som står i vägen.

Jag är i alla fall inte ett dugg sugen på att börja dejta andra. Inte som förra hösten när jag och F (som jag dejtade seriöst i några månader) hade haft vårt avslutsamtal och jag loggade in mig på tinder-appen med samma finger som jag tryckt av samtalet med… Nä, det är annat läge nu, blir trött bara av tanken på att börja hålla igång konversationer med okända människor. Det får vara lugnt för ett tag framåt oavsett hur det blir med Sp.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Here we go again ... https://svt.se/nyheter/lokalt/jonkoping/ordet-pulla-friar-pojke-gota-hovratt-osaker-pa-ordet
2
Svar
33
· Visningar
2 189
Senast: gulakatten
·
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp. Eller ja, vi. Vi ska på fest med tema Mamma Mia - here we go again. Fritt för tolkning. Allt jag vet är att jag inte...
2
Svar
34
· Visningar
2 711
Senast: Sleepan
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
7 039
Senast: Sassy
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 656
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka