Fan! är han helt korkad!Ja jättekul, han skicka en bild från när han står utanför affären
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fan! är han helt korkad!Ja jättekul, han skicka en bild från när han står utanför affären
Ja jag är rädd att han ska hitta hit men som tur e är jag ju inte skriven här
Visa bifogad fil 49883
Ja jättekul, han skicka en bild från när han står utanför affären
Men
Vilken rövhatt!
Jag stämmer in i kören - blocka.
Men vilket jävla svin! (ursäkta språket)Ja jag är rädd att han ska hitta hit men som tur e är jag ju inte skriven här
Visa bifogad fil 49883
Du gör inte fel HAN gör fel! Ring polisen!En av killarna vill komma hit och träffa mig, jag har sagt nej 12 gånger nu men han är påväg i bilen.
Vi har pratat om att ses men jag har sagt nej just nu pga corona mm..
Jag brukar inte berätta vart jag bor för jag är fortfarande skriven hos mor och far men så frågade han igår så han vet (inte adress) nu skriver han att han är vid affären där jag bor.
Jag sitter här och darrar, har skrivit nej flera gånger.
Alltså vad gör jag för fel?
Det här är inte ditt fel, han är dum i huvudet, gränslös och ett as. Och skitobehaglig som fortsätter och till och med verkar tycka att han är lite rolig som gör dig så obekväm. Nä usch, inget att ha. Bort, block, hejdå.Ja jag är rädd att han ska hitta hit men som tur e är jag ju inte skriven här
Visa bifogad fil 49883
Du gör inte fel HAN gör fel! Ring polisen!
Fast alltså, det är ju din tolkning av situationen. Du har ju inte någon aning om egentligen hon blockade dig. Du kopplar det till kanske senaste händelsen medan hon kanske hade tankar på det innan. Det finns så otroligt många scenarior så jag har extremt svårt för när någon utrycker sig säkert på varför någon annan beter sig på ett visst sätt, för det kan de ALDRIG veta. Puhchattade med en tjej på dejting grupp.
så får man frågan hur man bodde, och när jag svarade blev jag blockad. skönt att veta det tidigt.
En av killarna vill komma hit och träffa mig, jag har sagt nej 12 gånger nu men han är påväg i bilen.
Vi har pratat om att ses men jag har sagt nej just nu pga corona mm..
Jag brukar inte berätta vart jag bor för jag är fortfarande skriven hos mor och far men så frågade han igår så han vet (inte adress) nu skriver han att han är vid affären där jag bor.
Jag sitter här och darrar, har skrivit nej flera gånger.
Alltså vad gör jag för fel?
Usch, vilken rubbad jäkel! Det där är ju liksom beyond obehaglig!Ja jag är rädd att han ska hitta hit men som tur e är jag ju inte skriven här
Visa bifogad fil 49883
Ja jag är rädd att han ska hitta hit men som tur e är jag ju inte skriven här
Visa bifogad fil 49883
WTF??? Vilket jävla äckel!Ja jag är rädd att han ska hitta hit men som tur e är jag ju inte skriven här
Visa bifogad fil 49883
Jävla idiot. Jag tänker också anmäl. Fy vilken vidrig människa.Ja jag är rädd att han ska hitta hit men som tur e är jag ju inte skriven här
Visa bifogad fil 49883
Att komma på besök till någon som sagt att de inte vill, skulle kunna betraktas som ofredande eller olaga intrång vilka är brott. Dock har ju ingen kommit på besök här, och det är inte självklart ett brott att säga att man tänker komma på besök. Ett upprepat ofredande kan betraktas som olaga förföljelse (stalkning) vilket är ett grövre brott. Men det är ju inte brottsligt i sig att vara en gränslös skitstövel...Ser dock inte vad polisen skulle kunna göra, det är inte som att det är olagligt att komma på besök till någon som sagt att de inte vill ha besök..? Han skulle nog behöva typ bryta sig in eller uppföra sig fysiskt trugande innan det blir ett polisärende. (Med mindre ni har någon särskilt lag på detta i Sverige som jag inte känner till.)