Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@ekra nu hoppast jag inte du tar illa upp, men för mig låter det lite som att du överanalyserar Kapets beteende här. Att vara fysiska "in public" är något som väldigt många inte är bekväma med, och det kan vara svårt att hitta en bra balans med en ny människa ang. hur och när man ska pussas etc.
I övrigt så låter det ju jättebra, han vill ligga ihopslingrad när ni sover och vilar och han vill ha med dig på framtida aktiviteter, hur skulle det liksom hänga ihop med att han inte skulle vara så interesserad?
Precis. Massa kyssar och pussar den kvällen första gången vi låg med varandra i höstas men då var alkohol inblandat. Men sedan dess har det inte hänt. (Jo lite pussar, men inte på resan) Jag frågade en gång och då sa han att han inte kände sig riktigt bekväm med det. (Då var han förkyld så det var inte konstigt då, (men då pussades han iallafall på halsen) men nu känns det lite avståndstagande att det inte kommer naturligt när vi ändå är väldigt omslingrade och nära). Han är definitivt inte asexuell. Den första helgen hos mig var det verkligen all in från bådas håll, och det gör stor kontrast till hur det fortsatt.Dock har det väl också varit så att han inte vill pussas eller kyssas när de är ensamma? För mig att @ekra skrivit det tidigare.
För mig är det lite märkligt och skulle kännas konstigt, minns dock inte var anledningen var. Som jag tolkar det verkar han inte vara asexuell och undvika intimitet helt?
Precis. Massa kyssar och pussar den kvällen första gången vi låg med varandra i höstas men då var alkohol inblandat. Men sedan dess har det inte hänt. (Jo lite pussar, men inte på resan) Jag frågade en gång och då sa han att han inte kände sig riktigt bekväm med det. (Då var han förkyld så det var inte konstigt då, (men då pussades han iallafall på halsen) men nu känns det lite avståndstagande att det inte kommer naturligt när vi ändå är väldigt omslingrade och nära). Han är definitivt inte asexuell. Den första helgen hos mig var det verkligen all in från bådas håll, och det gör stor kontrast till hur det fortsatt.
Det är detta vi behöver reda ut. Backar han för att JAG verkat avvisande pga mina issues och osäkerheter, eller för att han vill ha ett mer vänskapligt än intimt förhållande till mig men gillar närheten i lagom dos? (Och det kan ju inte Buke svara på)
@sorbifolia Det är inte bara in public det är väldigt lite fysisk kontakt i form av kramar eller lägga armen om varandra osv.
Igår bokade jag flygbiljett till USA i månadsskiftet maj/juni.
Idag stoppas all flygtrafik till USA i minst 30 dagar framåt.
Det är liksom ingen ände på det här...![]()
Edit: Nope, ingen släpps på mot US om de vistats i Schengen de senaste 14 dagarna.Fy fan va surt!
Hur funkar det att flyga via Storbritanien, de flygen tillåts ju?
Det borde gå, men känns lite fel att "bryta" flygstoppet av känslomässiga skäl... Förhoppningsvis hinner saker lösa sig innan slutet av Maj
Extra surt eftersom vi har bokat tid för att gifta oss
(Alla välmenande oroliga själar kan andas ut - självklart med äktenskapsförord yada yada och jag avstår gärna era morallektioner. Vet vad vi gör. )
Hoppas ni ses igenIdag var jag alltså på min livs första tinderpromenad!
Så himla gullig kille. Lätt att prata med, fin att se på och kändes väldigt genuin
Tror vi ska ses igen? Jag vet inte? Jag vill ses igen iallafall.
Han är ju dock en adrenalinjunkie, som mitt ex. Och jag tänker att de borde vara ihop med likasinnademen men. Den som lever får se!
Jag åker till P om en timme. Blir där till på söndag lunch.
Han har fixat vin, middag och ostar till ikväll. I morgon ska vi på liten shoppingtur till "min" stad och ska då ta vägen om min son och hans far på lunch. Det blir första gången de ses. Eftersom sonens far är mig nära som både vän och familj så är det viktigt för mig att P och han träffas och är bekväma med varandra för vi kommer att umgås iom min son. Båda ser fram emot att träffas och sonen är supernyfiken på P.
Mellan P och mig är allt härligt och roligt. Är så glad att jag har träffat detta lyckopiller![]()