R
Raderad medlem 94602
Visst är det han som skickade knasiga bilder på sig själv i "utklädnad" innan ni sågs första gången?![]()
Japp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visst är det han som skickade knasiga bilder på sig själv i "utklädnad" innan ni sågs första gången?![]()
Happ. Då var jag hemma i verkligheten igen en snabbis innan jobbet.
Haft en härlig helg hos P som vanligt.
Lunchandet hos son och hans far var så lättsamt och trevligt som jag viste att det skulle bli. Sonen visade P sin Epa, de snackade motorer och billjud (gäsp) och det var som de redan kände varandra. Sonen far messade sen "Trevlig karl du träffat".
I morse sa P "önskar du kunde stanna jämt, men det är ju för tidigt för det".
Nä, vi har verkligen inga samboplaner, det betyder att han tycker mycket om mig. Och det är ömsesidigt.
Och jag med!
(Lite avis också)
Haha, du verkar iaf inte vara utan hugg![]()
Haha nä. På den fronten är det lugnt. Men jag vill ju träffa en och samma person![]()
Det låter verkligen som om ni har det underbart ihop! Jag blir så glad för din skull!Happ. Då var jag hemma i verkligheten igen en snabbis innan jobbet.
Haft en härlig helg hos P som vanligt.
Lunchandet hos son och hans far var så lättsamt och trevligt som jag viste att det skulle bli. Sonen visade P sin Epa, de snackade motorer och billjud (gäsp) och det var som de redan kände varandra. Sonen far messade sen "Trevlig karl du träffat".
I morse sa P "önskar du kunde stanna jämt, men det är ju för tidigt för det".
Nä, vi har verkligen inga samboplaner, det betyder att han tycker mycket om mig. Och det är ömsesidigt.
Det lät som en trevlig dejt, va kul! Hoppas det fortsätter på det spåretBlev en nästan 3 timmars promenad med lärarenDet var roligt, skrattade flera gånger och samtalen dog inte ut. Kanske lite på slutet men då var båda trötta! Hunden vågade sig fram och hälsa med så han är godkänd!
Han är rolig, vi har både lika intressen och ett pr skilda, han är lite cynisk men klok! Ingen mansbebis och trygg i sig själv
Vi delade nr och ska ses igen.
Det lät som en trevlig dejt, va kul! Hoppas det fortsätter på det spåret![]()