Dejtingtråden nr 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Började prata med en man på badoo, blev milt skeptisk efter detta meddelande... 😁
_20200315_084339.webp

Happ. Då var jag hemma i verkligheten igen en snabbis innan jobbet.
Haft en härlig helg hos P som vanligt.
Lunchandet hos son och hans far var så lättsamt och trevligt som jag viste att det skulle bli. Sonen visade P sin Epa, de snackade motorer och billjud (gäsp) och det var som de redan kände varandra. Sonen far messade sen "Trevlig karl du träffat". :up:

I morse sa P "önskar du kunde stanna jämt, men det är ju för tidigt för det".
Nä, vi har verkligen inga samboplaner, det betyder att han tycker mycket om mig. Och det är ömsesidigt.

Lunchandet hos son och hans far var så lättsamt och trevligt som jag viste att det skulle bli. Sonen visade P sin Epa, de snackade motorer och billjud (gäsp) och det var som de redan kände varandra. Sonen far messade sen "Trevlig karl du träffat". :up:

Nä, vi har verkligen inga samboplaner, det betyder att han tycker mycket om mig. Och det är ömsesidigt.

Jag är så himla glad för din skull :heart

Det låter verkligen som om ni har det underbart ihop! Jag blir så glad för din skull!

Blev en nästan 3 timmars promenad med läraren :D Det var roligt, skrattade flera gånger och samtalen dog inte ut. Kanske lite på slutet men då var båda trötta! Hunden vågade sig fram och hälsa med så han är godkänd!
Han är rolig, vi har både lika intressen och ett pr skilda, han är lite cynisk men klok! Ingen mansbebis och trygg i sig själv:)
Vi delade nr och ska ses igen.

Blev en nästan 3 timmars promenad med läraren :D Det var roligt, skrattade flera gånger och samtalen dog inte ut. Kanske lite på slutet men då var båda trötta! Hunden vågade sig fram och hälsa med så han är godkänd!
Han är rolig, vi har både lika intressen och ett pr skilda, han är lite cynisk men klok! Ingen mansbebis och trygg i sig själv:)
Vi delade nr och ska ses igen.
Det lät som en trevlig dejt, va kul! Hoppas det fortsätter på det spåret :)

Träffade danskillen igår, det var trevligt 😊. Först promenad sen middag och biljard. Att spela något är alltid lite intresserant, kan komma fram nya sidor.
Men det är verkligen väldigt lite fysisk kontakt, jag är själv dålig på sånt. Men den här gången kändes inte kramarna tveksamma iaf.

Men så här i efterhand var det bra att vi inte hade så mycket fysisk kontakt. Jag åkte på magsjuka eller matförgiftning i natt 😑. Han har klarat sig än.
Inte bara Corona man ska oroa sig för tydligen.
Igår sa vi att vi skulle spela shuffleboard nästa gång och han skrev idag att nästa gång får jag välja restaurang. Men just nu känner jag mig inte så sugen på att bege mig ut bland folk i Stockholm (när jag är frisk) 🙈.

Om vi nu bortser från att det igår var väldigt bra att vi inte hade så mycket fysisk kontakt. Känner jag att det måste ju hända något snart. Men jag känner mig ju typ som en vandrande smirthärd.

Jag har målat, det blev inte bra och jag blev arg 😅
Min spontana tanke var att kasta ut skiten genom fönstret.
V suckade, tog med sandpapper och grejer från jobbet, slipade och målade om.
Tur han har det tålamod som jag saknar.
Trots att jag är 6 år äldre är det han som är den mest vuxna av oss 😂

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Here we go again ... https://svt.se/nyheter/lokalt/jonkoping/ordet-pulla-friar-pojke-gota-hovratt-osaker-pa-ordet
2
Svar
33
· Visningar
2 189
Senast: gulakatten
·
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp. Eller ja, vi. Vi ska på fest med tema Mamma Mia - here we go again. Fritt för tolkning. Allt jag vet är att jag inte...
2
Svar
34
· Visningar
2 711
Senast: Sleepan
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
7 037
Senast: Sassy
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 654
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII