Det verkar helt omöjligt att lyckas prata känslor med Kapet ordentligt! Kanske vill jag inte prata om det heller eftersom jag redan öppnat mig så väldigt mycket mer än han gjort och jag nog har svaren själv.
Vi hade väldigt roligt på resan, och allt var enkelt. Nattetid låg vi ihopflätade eller hand i hand. Så kommer morgonen med lite gos och så är det typ noll intimitet under dagen, om vi inte ligger och vilar, då är det så nära som möjligt som gäller.
Jag gjorde lite försiktiga närmanden på dagarna, men fick inte tillräcklig respons för att våga mer.
Jag vet inte om det är jag som skapat distansen, jag tror inte det. Det är kanske bara inte ”rätt”. Jag upplever att han tycker om mig och gillar att vara nära, men inte går all in. Och jag känner väl lite samma sak. Det har varit för osäkert för länge. Han planerar dock diverse saker han gärna vill ha med mig på som jag gärna vill vara med på så det är ju inte omöjligt att vi fortsätter som vi gör ett tag till, och antingen blir vi bara vänner, eller så blir det mer.
Men jag behöver mer bekräftelse än jag får, och vill ju gärna känna mig utvald och prioriterad. Jag känner att jag gett mycket av mig själv, men inte får tillbaka riktigt vad jag behöver.
Jag är som han - jag föredrar att inte hålla på och bekräfta hela tiden - det funkar inte för mig och har inget att göra med hur mycket jag gillar människan. Så ni är nog olika i den frågan helt enkelt.