Dejtingtråden del 38

Funderar om det har kommit några nya dejtingsajter som är gratis? Har inte dejtat på ett par år och jag tycker att Happy panncake som jag använde tidigare har blivit riktigt dålig.

Jag hade en riktigt bra kväll igår. Var hos en kompis, chillade och drack Baileys 😋
Var hemma vid 01,30, då kom snickaren och hämtade mig så åkte vi hem till honom.
Han är verkligen en manlig version av mig fast mer adhd än autism. Vi har en väldigt bra jargong, båda är lika kaxiga och dryga, inget gullande. Jag avskyr ju sånt, personligt space tack!
Så det kommer bli trist för mig när han bestämmer sig för att skaffa tjej på riktigt 😒
Somnade väl runt 04, sen körde han hem mig imorgon lagom tid för att jag skulle vara på plats på terrängbanan klockan 10 och jobba hela dagen.
Sova är överskattat 🙄

Skulle öppna tinder, stället där personen finns som jag bokat in dejt med, och då kommer det upp meddelande om att jag brutit mot någon regel och inte kommer kunna använda tinder igen. Hann få lite stresspåslag innan jag lyckades logga in och såg att jag kom in och mina matchningar var kvar.

Jättekonstigt, har någon varit med om det?

Jag har verkligen inte brutit någon regel, haft helt normala konversationer osv..

Skulle öppna tinder, stället där personen finns som jag bokat in dejt med, och då kommer det upp meddelande om att jag brutit mot någon regel och inte kommer kunna använda tinder igen. Hann få lite stresspåslag innan jag lyckades logga in och såg att jag kom in och mina matchningar var kvar.

Jag har verkligen inte brutit någon regel, haft helt normala konversationer osv..

Ja de hände mig i helgen med 🙃
Fick typ panik för jag har en kille jag är intresserad av så de hade blivit konstigt o bara försvinna sådär.
Men appen laggar då o då med olika saker..

Jag är ju spärrad från tinder sen många år tillbaka...
Hade visst också brutit mot nån regel tyckte dom... är visst rätt vanligt när jag läst i andra grupper.

Jag var med om precis samma sak.
Jag hade precis laddat ner appen, så jag hade inte hunnit göra någonting alls, om jag minns rätt.
Det stod att jag var utesluten och inte skulle kunna starta ett nytt konto.
Jag provade ett tag senare och då var allt som vanligt, så det måste vara någon bugg av något slag.

Härlig tråd! Är själv livrädd och för fjantig för att starta ett konto någonstans 😁
Men kul och läsa, och om någon har några roliga storys så berätta!

Råkade ut för att det kom meddelande om att man inte fick ha djur som profilbild. Hade skägg på den tiden!

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat... 2
Svar
35
· Visningar
3 152
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med... 19 20 21
Svar
414
· Visningar
18 261
Senast: Mineur
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske... 2 3
Svar
57
· Visningar
5 523
Senast: gullviva
·
Relationer Funderat ganska mycket på det här med vänners betydelse på ålderns höst på sista tiden. När man är ung eller i en viss ålder så är ju... 8 9 10
Svar
195
· Visningar
9 591
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tandproblem på båda katterna
  • Oseriös avel 2023
  • Guldfasanerna