Funderar om det har kommit några nya dejtingsajter som är gratis? Har inte dejtat på ett par år och jag tycker att Happy panncake som jag använde tidigare har blivit riktigt dålig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderar om det har kommit några nya dejtingsajter som är gratis? Har inte dejtat på ett par år och jag tycker att Happy panncake som jag använde tidigare har blivit riktigt dålig.
Nej tyvärr inte.De flesta använder nog Tinder, Hinge och andra appar av den typen.
Det är samma folk på alla ställen, finns ju inte obegränsat med singlar![]()
Nej tyvärr inte.Tänkte dock på att sidan är jätte seg och blinkar med reklambanners som är ivägen och inte går att flytta på.
Skulle öppna tinder, stället där personen finns som jag bokat in dejt med, och då kommer det upp meddelande om att jag brutit mot någon regel och inte kommer kunna använda tinder igen. Hann få lite stresspåslag innan jag lyckades logga in och såg att jag kom in och mina matchningar var kvar.
Jättekonstigt, har någon varit med om det?
Jag har verkligen inte brutit någon regel, haft helt normala konversationer osv..
Okej, skönt att höra att det gick bra för dig med.Ja de hände mig i helgen med
Fick typ panik för jag har en kille jag är intresserad av så de hade blivit konstigt o bara försvinna sådär.
Men appen laggar då o då med olika saker..
Okej, skönt att höra att det gick bra för dig med.
Hade varit lite surt om personen trodde jag ghostat.![]()
Skyndade nu och bokade in plats och tid för dejten, utifall att. Haha.Ja jag hade mått dåligt över det med![]()
Skulle öppna tinder, stället där personen finns som jag bokat in dejt med, och då kommer det upp meddelande om att jag brutit mot någon regel och inte kommer kunna använda tinder igen. Hann få lite stresspåslag innan jag lyckades logga in och såg att jag kom in och mina matchningar var kvar.
Jag har verkligen inte brutit någon regel, haft helt normala konversationer osv..
Jag var med om precis samma sak.Skulle öppna tinder, stället där personen finns som jag bokat in dejt med, och då kommer det upp meddelande om att jag brutit mot någon regel och inte kommer kunna använda tinder igen. Hann få lite stresspåslag innan jag lyckades logga in och såg att jag kom in och mina matchningar var kvar.
Råkade ut för att det kom meddelande om att man inte fick ha djur som profilbild. Hade skägg på den tiden!Skulle öppna tinder, stället där personen finns som jag bokat in dejt med, och då kommer det upp meddelande om att jag brutit mot någon regel och inte kommer kunna använda tinder igen. Hann få lite stresspåslag innan jag lyckades logga in och såg att jag kom in och mina matchningar var kvar.