Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vad kul! Vilken film är det?Min lägenhet var ju med i en inspelning för drygt ett år sen, nu har den premiär på bio på lördag! Jag är inbjuden så då får A haka på
Känner mig som världens tråkigaste när någon frågar om mina intressen. Klappa hunden, klappa katterna, ligga på soffan och att få vara ifred. Det är typ mina intressen Ska snart gå in i mitt ”sommar-ide” då jag håller mig inomhus pga sol och värme, får se om jag hinner få till en dejt innan dess
Men vad kul! Vilken film är det?
Vill absolut inte ha en gamer, tycker det är oattraktivt. Jag vill absolut umgås men inte heller lämna mitt hem. Och vill inte heller bo ihop Tror ekvationen blir svår…Du får leta efter en gamer.
Mitt ex var suverän ihop med hästliv, jag kommer hem sent på kvällen, han hade varit hemma vid datorn och inte saknat mig ett dugg. Om jag påminde honom om tiden kunde han ha mat redo också.
Väldigt behagligt att bara samexistera när han spelade och jag satt i soffan med en bok. (Finns på västkusten och är fortfarande singel, om någon är intresserad. Älskar katter, bra med alla typer av djur. Dock så förtjust i folk i grupp. )
Haha tur vi inte dejtar, det är en låt som ligger på en av mina få spellistor på SpotifyJa gillar att vara aktiv.
Skulle vilja hitta någon som vill hitta på saker ihop men såklart även bingea serier. Helst efter en kanske gjort något fysiskt
Sen uppskattar jag att ha olika intressen så jag får vara ifred med mitt också
Har bara en jag skriver med sen jag gjorde inlägget i FB gruppen (som är för friluffsare)
Han skrev för 2 veckor att han skulle hit i veckan men i måndags skrev han att de inte blir så så ja. De är dött på dejtingefronten för mig.
Han dela även en hemsk cover på sound of silence med Disturbed(?!) så jag vetefan alltså….
Ja gillar att vara aktiv.
Skulle vilja hitta någon som vill hitta på saker ihop men såklart även bingea serier. Helst efter en kanske gjort något fysiskt
Sen uppskattar jag att ha olika intressen så jag får vara ifred med mitt också
Har bara en jag skriver med sen jag gjorde inlägget i FB gruppen (som är för friluffsare)
Han skrev för 2 veckor att han skulle hit i veckan men i måndags skrev han att de inte blir så så ja. De är dött på dejtingefronten för mig.
Han dela även en hemsk cover på sound of silence med Disturbed(?!) så jag vetefan alltså….
Visst pratar vi om denna?
Kan vara något av det sämsta jag hört, skippa honom säger jag @NepentheVisst pratar vi om denna?
Haha, när jag var hemma hos min partner första gången så frågade jag ”vad lyssnar du på just nu?” och drog igång hans Spotify. Så var det den låten som spelades.Den remixen är INTE bra! Det ska vara Disturbeds originalversion
Edit:
Kan vara något av det sämsta jag hört, skippa honom säger jag @Nepenthe
Visst pratar vi om denna?
Ja exakt, denna är juDen remixen är INTE bra! Det ska vara Disturbeds originalversion
Edit: