Ja men DÅ så!
Varför inte ? Om man bara är ute efter sex ?Men varför skulle man vilja ligga med någon som dissat en?
Jag har dejtat flera jag inte varit intresserad av för en relation. Men hade kunna tänka mig att ligga med dom...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja men DÅ så!
Varför inte ? Om man bara är ute efter sex ?Men varför skulle man vilja ligga med någon som dissat en?
Varför inte ? Om man bara är ute efter sex ?
Jag har dejtat flera jag inte varit intresserad av för en relation. Men hade kunna tänka mig att ligga med dom...
Fast då dissar man inte och säger tack men nej tack, men öh du duger att ligga med.Varför inte ? Om man bara är ute efter sex ?
Så det är bättre att låtsats vara intresserad och försöka få till ett ligg istället och om hon sen är intresserad av mer så dissar man henne då ?Fast då dissar man inte och säger tack men nej tack, men öh du duger att ligga med.
Så det är bättre att låtsats vara intresserad och försöka få till ett ligg istället och om hon sen är intresserad av mer så dissar man henne då ?
Så det är bättre att låtsats vara intresserad och försöka få till ett ligg istället och om hon sen är intresserad av mer så dissar man henne då ?
Nej. Det är inte schysst att behandla folk så.Så det är bättre att låtsats vara intresserad och försöka få till ett ligg istället och om hon sen är intresserad av mer så dissar man henne då ?
Uttryckte han sig precis så ? Hur gör man då ?Fast då dissar man inte och säger tack men nej tack, men öh du duger att ligga med.
Hur gör man då ?
Nejdå, men det verkar ju större chans att få ligga om man låtsats vara intresserad ? Istället för att säga som det är...Men nu är du ju där igen och fiskar efter manualer.
Fast det handlar också om hur man vill behandla andra människor och vem man vill vara. Det handlar inte bara om att få ligga så mkt som möjligt.Nejdå, men det verkar ju större chans att få ligga om man låtsats vara intresserad ? Istället för att säga som det är...
Nejdå, men det verkar ju större chans att få ligga om man låtsats vara intresserad ? Istället för att säga som det är...
Jag förstår inte hur folk lyckas bilda KK-relationer bara om man ska blanda in känslor hela tiden...Det är alltså viktigare att man får ligga än att respektera vad den potentiella partnern känner? För du föreslår att man ska låtsas vara intresserad så man får ligga, istället för att riskera att få ett nej.
Jag förstår inte hur folk lyckas bilda KK-relationer bara om man ska blanda in känslor hela tiden...
Jag personligen är för rädd att såra. Så jag skulle nog inte kunna låtsas. Skulle inte våga fråga om sex som mannen gjorde heller.
Endast fundersam över hur folk lyckas skapa KK-relationer bara...
Jag tror det viktiga är att vara tydlig direkt med att en inte är ute efter ett förhållande. En annan variant är ju att en träffats några gånger men kommer överens om att sexet var bra men inget annat och då helt enkelt fortsätter med sexet. Jag är tydlig i min profil med att jag inte är ute efter ett traditionellt förhållande, utan vill träffa trevliga människor att hänga med och vart det leder är oklart.Jag förstår inte hur folk lyckas bilda KK-relationer bara om man ska blanda in känslor hela tiden...
Jag personligen är för rädd att såra. Så jag skulle nog inte kunna låtsas. Skulle inte våga fråga om sex som mannen gjorde heller.
Att båda är tydliga med att det bara är KK. Ingen luras eller spelar spel.Jag förstår inte hur folk lyckas bilda KK-relationer bara om man ska blanda in känslor hela tiden...
I min mening lät det ju som att den här mannen var tydlig.Att båda är tydliga med att det bara är KK. Ingen luras eller spelar spel.
Varför skulle det vara svårt?
Det låter lite destruktivt.Och generellt så har jag valt KK där jag tyckt väldigt mycket om personen och sen när jag tänkt på oss som ett par så har jag kännt att jag hellre grävt ner mig med en rutten get. I det läget funkar KK bra för mig, för andra så är det på andra sätt, eftersom du vet, vi funkar olika, men det har alltid varit efter ärlig kommunikation mellan oss
I min mening lät det ju som att den här mannen var tydlig.