Om man bara inte vill ses just nu men kanske sen, vad ska man säga då? Han kanske inte är säker mer än att han inte kan eller vill just nu och det måste väl vara ok det också? Ni vet och ni vill och därmed vill ni såklart ha ett svar men det betyder inte att alla vet lika klart vid varje given tidpunkt (om inget annat märker man ofta det här att folk inte "vet hur de
Om man bara inte vill ses just nu men kanske sen, vad ska man säga då? Han kanske inte är säker mer än att han inte kan eller vill just nu och det måste väl vara ok det också? Ni vet och ni vill och därmed vill ni såklart ha ett svar men det betyder inte att alla vet lika klart vid varje given tidpunkt (om inget annat märker man ofta det här att folk inte "vet hur de ska göra")..
Fast man måste väl förstå om man skriver så (som han skrev till Fazeem) att man framstår som ointresserad av att ses igen?
DY svarade mig och skrev typ att det är mycket nu men det kanske vi kan (ses alltså). Det där kanske låter ju inte direkt som om han känner att han verkligen vill träffa mig igen eller hur.
Jag har inte svarat än, men tänkte jag skulle skriva det (på ett trevligt inte slutgiltigt sätt) att vill han inte så hoppar vi det. Jag vill ju träffa någon som vill träffa mig också, annars kan det va.