Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror att det syns. Men den personen kan inte gå in på din profil. Osäker på om bostadsorten syns dock. Men nick, ålder och ev bild i alla fall.Happy pancake-fråga:
Om man går in på någons profil, och sedan blockar den, syns man då att man varit inne och vart man bor och allt?
Varit korkad
Fick hjälp av @Granen , vi testade och det ska inte synas. Så hoppas inte personen ser, fick panik och ändrade bostadsort men ändrade tillbaka nu.Tror att det syns. Men den personen kan inte gå in på din profil. Osäker på om bostadsorten syns dock. Men nick, ålder och ev bild i alla fall.
Fikadejten va bättre än förväntat, blev faktiskt väldigt förtjust i honom. Men jag lyckades inte direkt läsa om han kände likadant.. brukar annars känna sånt men inte idag.
Fikadejten va bättre än förväntat, blev faktiskt väldigt förtjust i honom. Men jag lyckades inte direkt läsa om han kände likadant.. brukar annars känna sånt men inte idag.
Heja jaghåller med Hero här, skriv och fråga! Eller bättre, skriv att du gillade vad du träffade, men tvinga inte honom att ta ett beslut ännu har han redan bestämt sig för vad han tycker så säger han förhoppningsvis detFikadejten va bättre än förväntat, blev faktiskt väldigt förtjust i honom. Men jag lyckades inte direkt läsa om han kände likadant.. brukar annars känna sånt men inte idag.
@vilse @the_connemara @Hero
ja jag kommer såklart att fråga. Sen vet jag inte riktigt om han är den som säger rakt ut om han inte vill, han är som sagt lite blyg men vi får se.
Jag förstår! För mig låter det så himla kämpigt att ha så mycket konflikter i början av en eventuell relation. För även om du bara skriver när du är irriterad så är det ju inget vidare med någon som inte kan hantera konflikter utan surar, lägger över ansvar och förväntar sig att någon annan ska lösa?Ja det är nog honom jag skrivit om. Det är en lång historia och här på buke har jag bara skrivit när jag varit irriterad och när vi haft konflikter, främst i början när jag lärde känna honom.
Sammanfattat så träffades vi i våras via tinder. Vi dejtade ett tag, men jag störde mig på hans skratt, hur han ibland uttryckte sig... Sedan sa jag till honom att vi endast borde vara vänner så vi var de i några månader. Jag började dock få känslor och sa att jag hade det. Sen hade vi en konflikt pga kommunikationsproblem och alkohol och hördes inte på några veckor.
Sedan vi har börjat träffas igen har det inte varit några problem utan vi har bara haft det superhärligt. Det jag reagerade nu på var att han sa att han inte har några kompisar vilket ev skulle kunna bli ett problem.
Men jag håller absolut med mig! Även om jag och han har det bra nu är skeptisk av naturen. Anledningen att jag ger det en chans är för att jag tycker om honom så mycket och vi har kul ihop. Jag har dejtat många och den här killen är speciell. Sen får jag se vad jag gör om det skulle dyka upp problem igen. Förhoppningsvis så har vi blivit bättre på att ta upp saker och kan lösa dem.
I min familj är det ganska gott om personer som blivit faderlösa genom att fäderna försvunnit ur deras liv då föräldrarna separerat. De har alla under åtminstone någon period hanterat det genom att säga och tänka att pappan är död. Jag skulle öht inte se det som en oärlighet riktad mot mig, så att säga.Menar bara att hur kunde han tycka att det var en bra lögn, värd att ta till.
Någon mer som testat Bumble? Lite litet utbud men kvalitativt Har dock sjukt svårt för öppna konversationen. Får prestationsångest haha
Det syns nog att du har besökt ja men när de försöker gå in på din så är det blockerat.Nej, det lär inte gå. Men man ser ju besökare, och jag var ju in på profilen innan jag blockerade. Så frågan är om det syns där.
Jag vet folk som säkert skulle kunna säga "han är död " om en förälder när personen snarare menar att " vi har aldrig haft kontakt så han är som död för mig."
Jag vet folk som säkert skulle kunna säga "han är död " om en förälder när personen snarare menar att " vi har aldrig haft kontakt så han är som död för mig."
Men bläää. Usch vilken dryg typ!Herregud. Var och såg Björn Rosenström igår () slutade med ett nummer till bartendern och ett hemsläp.
Han verkade så lovande! Vi pratade massor och connectade så bra.
Sen la vi oss, hånglade, men jag hade sagt från början att vi inte skulle ligga där och då.
Då kom tjatet, och försöken... men till slut lyckades han somna.
Nu for han nyss iallafall och jag vakna upp med ett nytt munsår och en förfrågan om filmkväll av en på jobbet